خبرگزاری کار ایران

ساعت ۱۰ و۴۵ دقیقه امروزدر آران وبیدگل اتفاق افتاد

جوان 28 ساله آران و بیدگلی براثر برخورد سرش به دیوار استخرفوت کرد

ساعات11 و45 دقیقه امروز جوان 28 ساله آران و بیدگلی،به هنگام پریدن به داخل استخر و برخورد سرش به دیوار استخری در اطراف شهر آران و بیدگل بر اثر ضربه مغزی فوت شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آران و بیدگل لحظاتی پیش در مورد این حادثه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل  افزود: ساعاتی پیش تماسی مبنی بر اعلام حادثه در استخری  با این مرکز گرفته می‌شود و تیم اورژانس سریعا برای اعزام به محل حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه  به گفته همراهان  متوفی وی به قصد  شنا به داخل استخر می پرد و براثر برخورد سرش به دیواره استخر  دچار این حادثه شده است افزود: اطرافیان فرد حادثه دیده برای تسریع در امر نجات، وی را با خود تا میدان شرکت فولاد کویر آورده و در آنجا به اکیپ اورژانس تحویل می‌دهند، اما متاسفانه در بررسی‌های انجام شده وی بر اثر شدت ضربه وارده به سر که موجب خونریزی از گوش  و کبودی چشم راست شده بود ،  پیش از تحویل فوت شده بوده است.

علی قربانیان در مورد هویت فرد حادثه دیده گفت: طبق اطلاعات واصله به ما فرد متوفی امیرعباس حسامی، 28 ساله و گروهبان محیط‌بان یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل است.

کد خبر : ۳۷۸۲۴۵