خبرگزاری کار ایران

بیماران سرطانی از سلطان رینگ جهان تجلیل کردند+عکس

بیماران سرطانی و خانواده‌هایشان در مراسمی از محمدرضا جعفری سلطان رینگ جهان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگارایلنا درکاشان « خانم  زهرا احمدی » مدیرعامل موسسه خیریه امام حسن مجتبی در این مراسم، اظهارکرد: از زمانی که (سال 89)  فرزند 27 ساله‌ام دراثر بیماری سرطان از بین رفت این انگیزه در من ایجاد شد که در برابر مشکلات خودم و مردم  بی‌تفاوت نباشم و خود را وقف بیماران سرطانی کنم.

وی، یاری‌رسانان بیماران سرطانی را برندگان اصلی زندگی دانست و افزود: محمد رضا جعفری سلطان رینگ جهان و تختی دوم کشورمان با اهداء تمام مدال‌های قهرمانی ملی و جهانی خود به بیماران سرطانی  برنده اصلی این زندگی شد.

مدیرعامل موسسه خیریه  امام حسن مجتبی راوند، با اشاره به اینکه بیش از 150 بیماری سرطانی، 60 خانواده آسیب پذیر  و40 بیمار صعب العلاج تحت پوشش این موسسه خیریه است گفت: امیدوارم خیرین با خریدن مدال‌های اهدایی  این قهرمان جهانی با بیشترین قیمت این موسسه را در کمک به  بیماران سرطانی و صعب العلاج  بیش از پیش یاری کنند.

در ادامه محمدرضا جعفری این اقدام خیرخواهانه را  موجب افتخار خود و خانواده‌اش دانست  و گفت: در صورتی که بیماران به من نیاز داشته باشند حاضرم حتی بهترین  اعضاء بدن خود را به این عزیزان هدیه کنم .

در مراسم  تجلیل بیماران سرطانی و خانواده‌هایشان از محمدرضا جعفری  سلطان رینگ جهان پس از اجرای دکلمه  و شعرخوانی توسط یکی از فرزندان بیماران سرطانی، شرکت کنندگان خواستار توجه بیشتر مسئولان و خیرین به بیماران صعب العلاج و اقشار آسیب  پذیر جامعه شدند.

به دلیل فعالیت گسترده موسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع) راوند به اقشار آسیب پذیر و کمبود فضای کافی این موسسه جهت خدمات رسانی مطلوبتر به بیماران صعب العلاج به نقل از مجید شمس عضو شورای اسلامی شهر کاشان   اخیرا با همکاری  معتدمین محل قطعه زمینی به مساخت 600 مترمربع با هماهنگی اداره اوقاف وامور خیریه  شهرستان کاشان  به منظوراحداث موسسه مذکور واقع در بلوار قطب راوندی کوچه درمانگاه فاطمیه  راوند  واگذارمی‌شود.

شایان ذکراست  چندی پیش محمدرضا جعفری  سلطان رینگ جهان در رشته ووشو در اقدامی خیرخواهانه همه مدال‌های  قهرمانی ملی و جهانی  خود را به منظور کمک به بیماران سرطانی  به موسسه خیریه  امام حسن مجتبی راوند کاشان اهداء کرد.

سینس4س2س3

کد خبر : ۳۷۷۲۹۹