خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

موسسه نظم آفرینان ایران خادم مردم و بازوی کمکی نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۰۸۶

مدیر عامل موسسه نظم آفرینان ایران، این مجموعه را خادم مردم و بازوی کمکی نیروی انتظامی دانست و گفت: این موسسه در نقاط صفر مرزی و سراسر کشور در هر زمان و مکانی که پلیس احتیاج داشته باشد آماده خدمتگزاری است .

« شاهین عرب محمدی» مدیرعامل موسسه نظم آفرینان ایران درحاشیه راه اندازی این موسسه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان ، با بیان اینکه پرسنل این موسسه از سلاح سرد و خودرویی که شباهت زیادی به خودروی پلیس دارد مجهز هستند، اظهارکرد : هرجا نیروی انتظامی از این موسسه درخواست کمک کند تحت فرماندهی آنها عمل می کنیم .

عرب محمدی، با اشاره به اینکه این موسسه براساس ماده 132 مجلس شورای اسلامی برابر فرمان مقام معظم رهبری برای ایجاد موسسات حفاظتی مراقبتی و امور انتظامی طراحی شده است، یادآورشد : با توجه به اینکه کلانتری و نیروی انتظامی فقط حاشیه کلی جامعه را به عهده دارند و نمی توانند در مجموعه مسکونی هر نفر را عهده دار شود، لذا نیروهای این موسسه می توانند مسئولیت حفظ امنیت از منازل ، موسسات و مجموعه های کارگاهی را بر اساس بررسی تقاضاها و طبق قانون برعهده بگیرند.

جانباز 55 درصد دفاع مقدس، با اشاره به اینکه این موسسه از نیروهای مردمی، شاغل و بازنشسته نیروی انتظامی و با شرکت در دوره های آموزشی استفاده می کند، افزود : افرادی که سربازی رفته باشند ، کاملا سالم باشد ، سوء پیشینه نداشته باشند، متخصص و معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند می توانند جذب این موسسه شوند.

عرب محمدی ، با بیان اینکه موسسه نظم آفرینان کاشان با بیش از 30 نیرو فعالیت خود را در شهرستان کاشان شروع کرده است، یادآورشد: به مرور زمان نیروهای این موسسه براساس نیاز و تقاضاها روز بروز افزایش پیدا خواهند کرد.

مدیرعامل موسسه نظم افرینان ایران، پلیس محله را غیر قانونی دانست و گفت : پلیس محله باید توسط فرماندهی نیروی انتظامی جمع آوری شود.

 شایان ذکراست اولین موسسه نظم آفرین ایرانیان در کاشان با حضور جانشین نیروی انتظامی، مسئولان انتظامی ، شهردار ناحیه 2 و جمعی از معتدمین شهرستان کاشان در خیابان شیخ بهایی این شهر راه اندازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز