خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آمل در مجلس مطرح کرد:

بانک ها همکاری لازم برای بازگشت معوقات ندارند / شفاف سازی نقش مهمی در مقابله با مفاسد اقتصادی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۴۱

باید حمایت های لازم از طرح ها و برنامه های مجموعه نیروهای انتظامی صورت گیرد تا بتوان گام های ارزشمندی برای ارتقای امنیت در جامعه برداشته شود.

نماینده مردم و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در مراسم افتتاح طرح مکنا نیروی انتظامی شهرستان آمل با بیان این که در کشور به بحثفناوری بسیار توجه نکردیم و می تواند در راستای مقابله با فساد اثرگذار باشد، گفت: تمام دستگاه هایی که در دنیا آمدند تا فساد را ریشه کن کنند روبرو بودن با افراد را کنار گذاشته و طرف با دستگاه همراه شده است.

به گزارش ایلنا از آمل، عزت الله یوسفیان ملا، با اشاره به این که علم و دانش علاوه بر تاثیر در امور برکات و خدمات بسیاری دارد، بیان داشت: کسانی که فساد می کنند دوست ندارند تا قانون هایی در راستای مقابله با فساد ایجاد شود.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با تاکید بر این که شفاف سازی نقش مهمی در مقابله با مفاسد اقتصادی دارد، افزود: قانون ارتقای سلامت اداری با ۳۴ ماده را می خواستیم ایجاد کنیم که یکی از موارد در آن شفاف سازی بوده است که زمینه اجرای این قانون فراهم نشد.

یوسفیان ملا، تصریح کرد: در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور تلاش داریم تا به بانک ها کمک شده و معوقات آن ها وصول شود ولی همین بانک ها همکاری نکرده که نشان می دهد زد و بندی در کار بوده است.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که اگر فناوری و دانش باشد می تواند در مقابله با فساد اثرگذاری خوبی انجام دهد، گفت: باید به فناوری و علم توجه ویژه ای داشته و از آن در امور مختلف بهره گیری کنیم.

وی، ادامه داد: در بحثگمرک دومین یا سومین وارد کننده خودروی خارجی در کشور یک برگ سابقه و پروانه در کل ادارات ایران ندارد و این گزارش را از رییس سازمان امور مالیاتی گرفتیم و این در حالی است وقتی یک سوپر مارکت می خواهند در دورترین نقطه هر شهری بزنند اگر مجوز نداشته باشد جلوی او را می گیرند.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان این که ما هرچه از علم وفناوری استفاده کنیم در راستای مقابله با فساد می تواند کمک کار باشد، گفت: چهار میلیون هکتار اراضی خارج از محدوده را در کشور واگذار کردند و می گوییم یک میلیون هکتار آن را به شهرک های صنعتی، دانشگاه ها و مراکز مختلف دادند ولی باید بپرسیم سه میلیون هکتار دیگر به چه افرادی داده شده است.

یوسفیان ملا در پایان، افزود: باید حمایت های لازم از طرح ها و برنامه های مجموعه نیروهای انتظامی صورت گیرد تا بتوان گام های ارزشمندی برای ارتقای امنیت در جامعه برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز