خبرگزاری کار ایران

پروازهای مشهد هفته‌آینده از فرودگاه کاشان آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۹۱۰

شهردار کاشان از آغاز پروازهای هوایی مشهد از فرودگاه کاشان در هفته‌آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در  کاشان، سید محمد ناظم رضوی شامگاه دوشنبه سوم خرداد در آیین افتتاح بلوار فاطمیه در میدانگاه آقا گفت: دفاتر گردشگری و آژانس‌های مسافرتی از هفته آینده به ثبت‌نام زایران حرم‌رضوی از کاشان به مقصد مشهد اقدام می‌کند.
 
وی افزود: پروازها از فرودگاه کاشان به مشهد و بالعکس از هفته آینده آغاز می‌شود.
 
به گفته وی، بهسازی میدان‌گاه آقا به صورت شکیل و نمادین واصلاح نمای آن به شیوه سنتی، تکمیل عمارت و عمران آستان‌مقدس حبیب بن موسی علیه‌السلام به عنوان قطب فرهنگی و معنوی منطقه پشت مشهد و محل اجتماع عظیم شهروندان در برگزاری مراسم و مناسبت‌های مذهبی، احداث مکان فرهنگی ورزشی در مجاورت این آستان و ایجاد فضای ورزشی در پارک شهید قدیرزاده از دیگر پروژه‌های عمرانی در حال اجرا شهرداری کاشان است.
 
شهردار کاشان، تاسیس فرهنگسرای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در مجاورت پارک شهید قدیرزاده، طراحی شهرداری منطقه یک در مجاورت میدان‌گاه آقا، احداث 40 واحد پارکینگ در مجتمع تجاری میدان‌گاه آقا دسترسی معابر به اطراف این منطقه را ظرفیت عالی برای کاشان دانست و گفت: آزادسازی‌های اطراف حبیب بن موسی(ع) نیازمند همراهی و حمایت هر چه بیشتر ساکنان این محله است.
 
ناظم‌رضوی در پایان اجرای طرح بلوار فاطمیه را عامل رونق و زنده‌سازی بافت تاریخی و فرسوده محله میدان‌گاه آقا دانست و گشایش ترافیکی، دسترسی بهتر و سریع‌تر به معابر و توزیع عادلانه خدمات شهری را از مزایای اجرای این پروژه برشمرد.

آیین افتتاح بلوار فاطمیه در میدان‌گاه آقا با حضور آیت‌الله اعتمادی، شهردار، اعضای شورای شهر، اهالی میدان‌گاه آقا و خانواده معظم شهدا برگزار شد. تجلیل از 6 خانواده شهید مدافع‌حرم، اجرای گروه تواشیح نورالزهرا، مولودی خوانی نیمه‌شعبان و سخنرانی رییس کمسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر از جمله برنامه‌های این آیین افتتاح بود.

 
 پروازهای مشهد هفته‌آینده از فرودگاه کاشان آغاز می‌شود پروازهای مشهد هفته‌آینده از فرودگاه کاشان آغاز می‌شود
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز