خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری کاشان مطرح کرد:

تولید به دست توانمند کارگران رقم می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۸۱۶

سرپرست فرمانداری‌کاشان با اشاره به اینکه تولید به دست توانمند کارگران رقم می‌خورد، اظهار داشت: درصورتی می‌توانیم چرخه تولید را در جامعه پیش ببریم که کارگر و کارفرما در راستای اتحاد و همدلی و در کنار هم کار کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «حمیدرضا مومنیان»پیش از ظهر امروز در جمع کارگران و کارفرمایان کاشانی که به مناسبت هفته کارگر در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد، ضمن تبریک هفته کارگر به تلاشگران عرصه کار وتولید، به اهمیت کاروکارگر در تولید ثروت ملی در جامعه اشاره کرد و گفت : به همین دلیل فرهنگ کار درجامعه حفظ شده است.

وی به مفهوم سخنان ارزنده مقام معظم رهبری در جمع کارگران کشور که همه کارگر هستیم و کارگر و کارفرما مکمل همدیگر هستند، اشاره کرد و گفت: سخنان مقام معظم رهبری بیانگر این است که همه باید خودمان را درخدمت جامعه بدانیم و برای تعالی و آبادانی جامعه خودمان تلاش کنیم.

مومنیان افزود: وقتی می توانیم کار وتولید فعال ، پویا و با کیفیت داشته باشیم که کارفرما و کارگر در کنار هم چرخ تولید را بچرخانند.

وی با اشاره به اینکه کاشان با قریب 65 هزار کارگر شاغل در کارخانجات و واحد های صنعتی، همچنان در سنگر اقتصادی کشور پویا و سرحال است، گفت: با توجه به اینکه با احتساب خانواده ها بیش از 70 درصد جمعیت کاشان به طورمستقیم  مرتبط با حوزه کار و تولید هستند، نشان دهند ظرفیت بالای تولید و کار در این شهرستان است .

سرپرست فرمانداری کاشان افزود: تکنلوژی  و سرمایه وقتی ثمر می دهد که کارگرانی متعهد، علاقمند و دلسوز در پای دستگاه‌ها کارکنند و قدر سرمایه گذاری و کار آفرینی را بدانند و بپذیرند که با کارخوب ، صبوری و آموزش مهارت‌های لازم برای انجام کار به نحواحسن و تلاش برای حفظ کیفیت تولید می‌توانند ثروت برای جامعه ایجاد کنند و جامعه را از بحران‌های موجود نجات دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز