خبرگزاری کار ایران

همزمان با شب میلاد امام حسین(ع)؛

آیین تجلیل از جانبازان سرافراز شاغل در شهرداری کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۵۸۵

آیین تجلیل از کارکنان جانباز شهرداری کاشان به همت مرکز ارتباطات و امور بین ‌الملل این شهرداری در شب میلاد بزرگ پاسدار اسلام امام حسین(ع) و درآستانه روز جانباز در خانه تاریخی آل یاسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، شهردارکاشان در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه به‌ ویژه میلاد پرخیر و برکت حضرت امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) گفت: حضور جانبازان و ایثارگران در شهرداری توفیقی برای ما است که با ایثارگران دوران دفاع مقدس در یک جرگه در حال خدمت به شهروندان هستیم.

سید محمد ناظم رضوی ، با تاکید بر تکریم و تجلیل ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا گفت: خانواده این جانبازان و حمایت‌ آنها از جانبازان که باعث آرامش خاطر همکاران در اجرای وظایف می‌شوند جای تقدیر و سپاس ویژه دارد.

به‌ گفته‌ وی، کاشان با مظاهر و شاخص‌های علوی و حسینی شهر امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) است.

شهردار کاشان، با اشاره اینکه کاشان از لحاظ فرهنگی و تاریخی در کشور سرآمد و شاخص است، گفت: با اتفاقات خوشایند در حوزه مدیریت اجرایی و توسعه شهری در معرفی کاشان در مقیاس ملی و جهانی نظیر افتتاح دبیرخانه "خانه ملل" روزهای خوبی در انتظار این شهر است.

آیین تجلیل از جانبازان سرافراز شاغل در شهرداری کاشان برگزار شد

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کاشان نیز در ادامه با تبریک میلاد سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و قمر منیر بنی هاشم حضرت عباس(ع) گفت:دوران دفاع مقدس قطعه ای بهشتی از زمان با محوریت صفا، عشق، معنویت و اخلاص و ایثارگری بود که دیگر تکرار نمی‌شود.

علیرضا پورعسگری گفت: ایثارگری، فداکاری و جانبازی شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های آنها بود که ایران را در جهان با افتخار و عظمت و شکوه و اقتدار می‌درخشاند.

شایان ذکر است در این آیین از 33 نفر از کارکنان جانباز شهرداری کاشان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد .

اجرای گروه فرهنگی- هنری کاشانه و خوانندگی مهرداد شفیعی با اجرای آسیه زلفی مجری توانمند کاشانی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز