خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل آموزش و پرورش اصفهان:

580 هزار گردشگر در مدارس اصفهان اسکان یافته‌اند

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۹۲۵

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در پنج روز اول فروردین بیش از 580 هزار نفر گردشگر در مدارس این استان اسکان یافته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، "سید محمد میرپور" در دیدار از مراکز اسکان فرهنگیان کاشان افزود: در تعطیلات نوروز 13 هزار اتاق در قالب یک هزار و 365 مدرسه در سراسر استان اصفهان برای ارائه خدمات به فرهنگیان تجهیز شده است.

به گفته وی، با وجود محدود بودن منابع و امکانات آموزش و پرورش، توسعه مراکز اسکان فرصتی در جهت تکریم فرهنگیان و توسعه گردشگری به عنوان بخشی از خدمات رفاهی است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در مراکز اسکان فرهنگیان کاشان تصریح کرد: تنوع خدمات و طرح‌های این شهرستان می تواند به عنوان الگو به سایر مراکز اسکان کشور توسعه پیدا کند.

وی تاکید کرد: خدمات مراکز اسکان فرهنگیان کاشان نباید محدود به تعطیلات نوروزی شود بلکه باید در فصل گلابگیری نیز استمرار داشته باشد.

میرپور گفت: از مجموع 57 هزار و 690 خانوار پذیرش شده در مراکز اسکان فرهنگیان استان اصفهان،  44 هزار و 540 خانوار فرهنگی و 13 هزار و 150  خانوار غیر فرهنگی بوده اند که 230 هزار و 351 نفر را شامل می شود. 

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: در تعطیلات نوروزی بیش از یک هزار کلاس در قالب 130 مدرسه به اسکان فرهنگیان اختصاص یافته است.

"محمود خدمتی" افزود: در چهار روز اول فروردین 62 هزار فرهنگی از خدمات مراکز اسکان فرهنگیان این شهرستان استفاده کرده اند که 10 درصد از گردشگران استان اصفهان را شامل می شود.

به گفته وی، توزیع بسته های فرهنگی و گردشگری با همکاری بنیاد شهید و شهرداری کاشان، اقامه نماز جماعت مدارس، ارائه خدمات در رستوران و درماگاه فرهنگیان از جمله خدمات ستاد اسکان فرهنگیان کاشان است.

خدمتی گفت: کاشان با ظرفیتی بیش از چند استان، امکاناتی در حد یک شهرستان را داراست که همواره مورد انتقاد گردشگران بوده و امید است که مسئولان استان اصفهان در سال جاری به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز