خبرگزاری کار ایران

کارشناس مسئول تعاون آموزش و پرورش کاشان:

1100 واحد آموزشی کاشان آماده پذیرایی از میهمانان نورزوزی است

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۵۸۹

کارشناس مسئول تعاون آموزش و پرورش کاشان گفت: در استقبال از گردشگران در تعطیلات نوروزی، یک هزار و 100 اتاق و 70 نمازخانه در 130 واحد آموزشی این شهرستان جهت پذیرایی از فرهنگیان تجهیز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، "حسن روستا" در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان کاشان افزود: رستوران فرهنگیان کاشان با توزیع روزانه بیش از سه هزار پرس غذا و درمانگاه فرهنگیان نیز در دو نوبت روزانه به منظور رفاه گردشگران در تعطیلات نوروز خدمات ارائه می کند.

وی اظهار داشت: مراکز اقامتی این شهرستان در سه گروه ویژه با امکانات سوئیت، گروه الف با امکانات یخچال و تلویزیون و اجاق گاز اختصاصی و گروه ب که شامل امکانات مشترک در هر سالن طبقه بندی شده است.

وی افزود: توزیع نقشه گردشگری و برپایی نمایشگاه مفاخر و مشاهیر منطقه فرهنگی کاشان و آثار دستی دانش آموزان  از دیگر خدمات برنامه ریزی شده برای آشنایی مسافران نوروزی با این خطه تاریخی است.

به گفته وی، بر اساس آمار اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، ستاد اسکان فرهنگیان کاشان با پذیرش 150 هزار گردشگر در نوروز گذشته، از مجموع مناطق چهل گانه  آموزش و پرورش، جایگاه دوم پذیرش و اسکان را به خود اختصاص داد.

روستا گفت: فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان کاشان از ۲6 اسفندماه شروع شده و تا ۱5 فروردین 95 با حضور 40 نفر از عوامل ستادی و 130 نفر عوامل پذیرش به ارایه خدمات خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز