خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات اجرایی انتخابات کاشان

برخورد با سایت‌ها و کانال‌های مجازی متخلف

رئیس هیات اجرایی انتخابات کاشان گفت: همه شبکه‌های مجازی در حال رصد است و با هر گروه و کانال که اقدام به نشر شایعه و اختلال در فرآیند انتخابات کنند از طریق پلیس فتا و مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان حمیدرضا مومنیان افزود: روند اجرایی انتخابات در صحت، سلامت و امنیت کامل در حال برگزاری است و هیچ تخلفی تاکنون از شعب اخذ رأی گزارش نشده است و به افرادی معدودی که اقدام به نشر شایعات می‌کنند توصیه می‌کنیم به رفتار خود پایان دهند.

سرپرست فرمانداری کاشان تأکید کرد: هرگونه موضع‌گیری از طریق مراجع رسمی، سایت فرمانداری و کانال تلگرام «اطلاع‌رسانی انتخابات کاشان»  انجام می‌گیرد و مطالبی که به نقل از منابع موثق، آگاه در شبکه‌های مجازی منتشر می‌شود به هیچ وجه مورد تأیید نیست و با افرادی که این موارد را نشر می‌دهند برخورد قانونی خواهد شد.

مومنیان از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواست تا با استفاده از فضای تبادل آزاد اطلاعات که فناوری‌های روز در اختیار آنان قرار داده به نحو مطلوب استفاده کرده و مجریان و عوامل اجرایی انتخابات را در نهایی کردن این فرآیند یاری کنند تا شیرینی حضور باشکوه در انتخابات برای مردم ماندگار شود.

کد خبر : ۳۵۰۷۰۰