خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت می‌گیرد

تجدید میثاق خانواده‌های کاشانی با شهدا در همایش بزرگ پیاده‌روی

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مقصد تپه نورالشهدای گمنام در ابتدای جاده مشهد اردهال خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان «سجاد مظفری تبار»  ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجرگفت: این همایش بزرگ برای هشتمین سال متوالی با همکاری ادارات شهرستان و ستاد همایش پیاده روی دهه فجر راوند شانزدهم بهمن ماه ساعت 8 صبح از محل فرهنگ سرای المهدی(عج) رواند  تا تپه نورالشهدای گمنام در ابتدای بلوار شهید اردهال برگزار می شود.

وی، در این پیاده روی که با هدف تجدید میثاق با شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطرۀ آنها برگزار می شود اظهار داشت: شهروندان مسافت بیش از 3 کیلومتر را با برقراری نظم و امنیت جاده ای با پای پیاده طی می کنند.

به گفته وی، چراغ ویژه برنامه های دهه فجر با برگزاری نود وسومین کوهگشت خانوادگی در منطقه ییلاقی گِله خزاق با حضور پرشور و همیشگی خانواده های کاشانی روشن شد.

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، برگزاری مسابقات فوتسال جوانان با حضور 10 تیم، مسابقات فوتسال بزرگسالان با حضور 12 تیم، مسابقات والیبال با حضور 12 تیم بصورت 2 حذفی در رده سنی آزاد از ویژه برنامه های نخستین جشنوارۀ ورزشی سفیر ولایت با همکاری حوزۀ مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) در سالن های ورزشی شهدای بسیج و شهید اردهال فین بزرگ را از ویژه برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر یرشمرد.

مظفری تبار، برگزاری مسابقات پینگ پنگ شهرک خاتم الانبیاء با حضور 40 نفر شرکت کننده با همکاری حوزۀ مقاومت بسیج امام حسین(ع) در سالن خلیج فارس در 16 بهمن، همایش دوچرخه سواری شهرک خاتم الانبیاء با حضور 35 شرکت کننده 21 بهمن و همچنین دوچرخه سواری بانوان 17 بهمن ماه در مجموعه ورزشی جوان، بازی های بومی و محلی با حضور بانوان در پارک بانوان را از دیگر برنامه های ورزشی این سازمان عنوان کرد.

وی افزود: همایش ورزش صبحگاهی در 12 ایستگاه با همکاری هیات ورزش های همگانی و آموزش و پرورش صبح ها ساعت 6 تا 8 از 12 تا 22 بهمن ماه در سالن های ورزشی  پوریای ولی، جهان پهلوان تختی، سپاه، خیاث الدین جمشید، سازمان و پارک های آیت الله مدنی، بانوان، شهید قدیرزاده، شهرک خاتم الانبیاء و سالن مدرسه تیزهوشان این شهرستان برگزار می شود.

به گفته وی، کارگاه های آموزشی آمادگی جسمانی ویژه مربیان ورزش صبحگاهی با مشارکت هیات ورزش های همگانی، میزبانی مسابقات فوتبال جوانان و نوجوانان کشوری از دیگر برنامه های ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ایام الله دهه فجر است.

کد خبر : ۳۴۲۶۹۶