خبرگزاری کار ایران

در پنجمین روز از دهه فجر؛

چند پروژه صعنتی و اقتصادی در بروجرد به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۷۴

در پنجمین روز از دهه فجر با حضور مسئولان بروجردی، بهره‌برداری از چند پروژه آغاز شد.

در پنجمین روز از دهه فجر با حضور مسئولان بروجردی بهره‌برداری از چند پروژه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، صبح امروز و در پنجمین روز از دهه فجر پروژه‌های متعددی در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین در این روز بروجرد میزبان استاندار لرستان و معاون وزیر راه و شهرسازی است.

دیدار استاندار با خانواده‌های شهدای بروجرد، افتتاح پل پیامبر اعظم(ص)، افتتاح صنایع بسته‌بندی شهر‌نوش خوشنام و غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا بخشی از برنامه‌های این روز است.

لازم به ذکر است، اجرای سیستم انتقال، دیتا و کافونوری، آبرسانی مجتمع وزیرآباد و گوشه محسن‌بن‌علی و پروژه گازرسانی به روستاهای اسد‌خانی، زارم و شب ماه بخش دیگری از برنامه‌های این روز پرکار را تشکیل می‌دهد.

بر پایه این گزارش، جدول‌گذاری روستای ده یوسفعلی، جدول‌گذاری و احداثپل روستایی بندریزه، جدول‌گذاری و احداثو شن‌ریزی و تسطیح بسترگذر و برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی با حضور هادیان سیاسی از دیگر برنامه‌های این روز است.

مراسم پیاده‌روی بانوان از میدان تختی تا تپه شهدای گمنام و برگزاری جشنواره کار دستی با دور ریختنی‌های متداول از دیگر برنامه‌های پنجمین روز ایام‌الله دهه فجر در شهرستان بروجرد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز