خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون توسعه و منابع انسانی بنیادشهیداستان اصفهان

غلامرضا حیدری به عنوان سرپرست جدیدبنیادشهید وامورایثارگران آران و بیدگل معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون توسعه ومنابع انسانی بنیاد شهید استان اصفهان، غلامرضا حیدری به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید آران و بیدگل معرفی شد.

به گزارش خبرنگارایلنا در آران و بیدگل فرماندار آران و بیدگل در این مراسم خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را افتخاری بزرگ و عطیه ای الهی ذکر کرد و اظهار داشت:وظیفه تمام مسئولان خدمت به این سرمایه های  ارزشمند انقلاب اسلامی است.

«ابوالفضل معینی نژاد» ، کسب عنوان نخست ایثارگری برای دارالشهدای آران و بیدگل را افتخاری ارزشمند برای شهرستان بیان نمود و با تاکید بر ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت گفت: فرهنگ غنی ایثار و شهادت باید به صورت محتوایی و بنیادین درجهت رشد و توسعه استفاده شود.

وی خواستار توجه جدی مسئولان در رفع مشکلات ایثارگران،جانبازان و خانواده معظم شهدا ازجمله ایجاد فضای آموزشی و ورزشی مناسب جانبازان و اشتغال فرزندان شهدا شد و خاطرنشان کرد:بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رفع نیازها و کاهش مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر اقدام ویژه نماید.

در این مراسم از زحمات «علی علافیان »رییس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران آران و بیدگل تقدیر و«غلامرضا حیدری»به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی و منصوب شد.

کد خبر : ۳۲۰۴۷۶