خبرگزاری کار ایران

به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن:

حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان آران و بیدگل بیانیه صادرکرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۷۴

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از یوغ ستم‌شاهانی است که سال‌های مدیدی آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه‌های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

متن بیانیه حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان آران و بیدگل به مناسیت یوم الله ۲۲ بهمن که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کارایران(ایلنا) در شهرستاهای کاشان و آران و بیدگل ارسال شده به شرح ذیل است:

والفجر و لیال عشر
نصرمن ا… و فتح قریب

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از یوغ ستم‌ شاهانی است که سالهای مدیدی آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه‌های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثارخون شهدا و مجاهدت‌های کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهدداشت. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ انقلابات، یعنی امام امت خمینی کبیر(ره) آن را هدایت ورهبری کرد.

همگان شاهدیم که اینک به یمن آن صبر و استقامت و مبارزات حق طلبانه و پیروی از رهنمودهای عزتمند وحکیمانه بزرگ معمارانقلاب امام خمینی(ره) ومقام عظمای ولایت حضرت آیت ا…العظمی امام خامنه ای در سالهای پرتلاطم قبل و بعد از پیروزی، صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده ایم که مستکبران شرق و غرب عالم بالاخص آمریکای جهانخوار را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان ومسلمانان جهان گشته است.

باری، ما نیز همرنگ و همدل و با اخلاصی آکنده از شور عشق الهی در تداوم راه خونبار شهدای والامقام گردهم آمده و ندای عدالتمدارانه انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

ما بسیجیان کسبه، اصناف وبازاریان شهرستان آران وبیدگل به عنوان قطره ای از اقیانوس بی کران امت بپاخاسته ایران اسلامی، با تاسی از مقتدای خویش حضرت آیت ا…العظمی امام خامنه ای به پاس سی و ششمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخنده فجر، مشتاقانه همگام با مردم با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نموده و بار دیگر به مستکبرین عالم و سرسپردگان داخلی آنان اعلام می کنیم که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهیم نشاند.

وعده دیدار: راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن ۹۳
به امید پیروزی نهایی حق علیه باطل

حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان آران وبیدگل

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز