خبرگزاری کار ایران

از زمان افتتاح کلینیک دندان پزشکی کتابچی:

بیش از دویست هزار خدمات عمومی دندانپزشکی به مردم کاشان ارائه شده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۷۱

از زمان افتتاح کلینیک دندانپزشکی کتابچی از دی ماه ۱۳۸۸ تا شهریورماه سال ۱۳۹۳، بیش از دویست هزار خدمات دندانپزشکی عمومی به مردم کاشان ارائه شده است.

کار‌شناس مسئول واحد سلامت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از زمان افتتاح کلینیک دندانپزشکی کتابچی از دی ماه ۱۳۸۸ تا شهریورماه سال ۱۳۹۳، بیش از دویست هزار خدمات دندانپزشکی عمومی به مردم کاشان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دکتر محمد فرجی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب، افزود: در این مدت، بیش از ۴۵ هزار معاینه، حدود ۷۰ هزار کشیدن، حدود ۲۵ هزار ترمیم، ۸۰۰ مورد جرمگیری، بیش از ۶۵ هزار فلورایدتراپی و سی هزار فیشورسیلانت انجام شده است.

وی، به ارائه این خدمات توسط دندانپزشکان شاغل در حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اشاره و تصریح کرد: از این پس، با اختصاص کلینیک دندانپزشکی کتابچی به کلینیک ویژه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، خدمات تخصصی به مردم ارائه خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین فلورایدتراپی و فیشورسیلانت در غالب یونیت‌های سیار دندانپزشکی در مدارس ابتدایی توسط کاردان‌ها و با مشارکت دندانپزشکان انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز