خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت بیمه کار آفرین؛

صد درصد کارکنان بیمه کار آفرین جوانان تحصیل کرده هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۸۵۵

کیفیت خوب، مشتری مداری و رعایت حق و حقوق مردم باعثشده تا بیمه کار آفرین توان رقابت خوبی در بین دیگر بیمه های کشور را بدست آورد

مدیر عامل شرکت بیمه کار آفرین: کیفیت خوب، مشتری مداری و رعایت حق و حقوق مردم باعثشده تا بیمه کار آفرین توان رقابت خوبی در بین دیگر بیمه‌های کشور را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «عبد المحمود ضرابی» ظهر چهارشنبه، پانزدهم مرداد در مراسم بهره برداری از ساحتمان جدید شعبه بیمه کار آفرین شهرستان کاشان، ضمن تبریک رور خبرنگار، خبرنگاران را خدمت رسان جامعه هر کشوری دانست و گفت: خبرنگاران در بخش مهمی از ساختار کشور نظرات مردم و مسئولین را نیز منعکس می‌کنند.

مدیر عامل شرکت بیمه کار آفرین به نقش مهمی که بیمه و اقتصاد در پیشبرد هرجامعه‌ای دارد اشاره کرد و گفت: استقلال، دانش و جرات مهم‌ترین عامل موفقیت در اقتصاد هر کشوری است.

وی رقابت را از دیگر عوامل موفقیت در اقتصاد هر جامعه‌ای دانست و گفت: اگر می‌خواهیم در اقتصاد موفق باشیم باید رفابت وجود داشته باشد.

ضرابی از بیمه ایران به عنوان اولین بیمه دولتی که توانست جایگاه خود را در کشور بدست آورد نام برد و گفت: براساس اصل ۴۴ قانون اساسی در سال ۱۳۸۲ عملا بخش خصوصی توانست با استفاده از افراد با تجربه جایگاه خود را در بیمه کشور بازکند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۴ درصد کارهای بیمه‌ای در اختیار بخش خصوصی است. گفت: کیفیت خوب، مشتری مداری و رعایت حق و حقوق مردم باعثشده تا بیمه کار آفرین توان رقابت در بین دیگر بیمه‌های کشور را بدست آورد.

وی با بیان اینکه کار‌شناسان خبره جوان در بیمه کار آفرین متمرکز شده‌اند و گفت: موسین و کار‌شناسان قدیمی بیشترین نقش را در حذب بیمه گزاران بیمه کار آفرین داشته‌اند.

مدیر عامل شرکت بیمه کار آفرین با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۷۰ نفر از پرسنل بیمه کار آفرین در دوره‌های آموزشی خارج از کشور شرکت کرده‌اند. گفت: بیمه کار آفرین برای اولین بار با الگو برداری از کشورهای خارجی طرج جدید بیمه عمر را وارد ایران کرد.

وی بومی کردن بیمه عمر و سرمایه گذاری را از اقدامات مهم بیمه کار آفرین عنوان کرد و گفت: تلاش برای همه گیری این نوع بیمه از موفقیت‌های دیگر بیمه کارآفرین است.

ساختمان جدید شعبه بیمه کار آفرین کاشان روز گذشته با حضور مدیر عامل، معاونین و کار‌شناسان بیمه کار آفرین، مسئولین و پرسنل دفا‌تر بیمه کار آفرین کاشان، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین ادارات، نهادهای دولتی و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان کاشان در عرصه ۱۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه با زیر بنای ۲۸۰۰ مترمربع افتتاح و به بهره برداری رسید.

عملیان اجرایی این ساحتمان که از تاریخ۱۰/۱۲ / ۱۳۹۲ آغاز شده بود پس از ۱۵ ماه عملیات اجرایی به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز