خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان؛

کاشان در آستانه استاندارد نصب شیرهای هیدرانت آتش نشانی

کد خبر : ۱۸۷۲۳۷

تاکنون ۸۴ شیر هیدرانت در سطح شهر کاشان نصب شده که ۵ دستگاه آن مربوط به سال جاری است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: تاکنون ۸۴ شیر هیدرانت در سطح شهر کاشان نصب شده که ۵ دستگاه آن مربوط به سال جاری است.

مجتبی ولی پناه ذر گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با بیان این مطلب افزود: با انجام طرح مطالعاتی و معیارهای مورد نیاز، جهت مکان یابی شیرهای هیدرانت آتش نشانی شامل:(مقدار آب مورد نیاز با توجه به بار حریق، نوع ساختمان‌ها از لحاظ مقاومت مصالح در برابر حریق، اندازه ساختمان‌ها، کاربری ساختمان‌ها و حریق‌های تهدید کننده ساختمان‌ها) بهترین نقاط برای نصب شیرهای مذکور در سطح شهر جانمایی شده است.

ایشان خاطرنشان کرد، در حال حاضر در شهر کاشان تعداد یکصد عدد شیر هیدرانت مورد نیاز است که تاکنون ۸۴ عدد از آن نصب گردیده و سازمان تصمیم دارد با در نظر گرفتن استاندارد جهانی(هر سه هزار نفر یک شیرهیدرانت) تا پایان سال جاری نسبت به مابقی آن نیز اقدام کند.

وی درادامه ضمن تشکر و قدردانی ازشهرداری و شرکت آب و فاضلاب درهمکاری باسازمان آتش نشانی در خصوص نصب شیرهای مذکور یادآور شد: هزینه تهیه و اجرای هر شیر بالغ بر ۶۰ میلیون ریال هزینه دربر داشته که از شهروندان محترم درخواست داریم در حفظ و نگهداری آن‌ها سازمان را یاری نموده و به منظور دسترسی سریع نیروهای آتش نشانی، از پارک کردن خودروهای خود در حریم شیرهای هیدرانت خودداری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز