خبرگزاری کار ایران

با اجرای طرح استقبال از ماه مبارک رمضان؛

نکوسازی و ساماندهی اطراف ۵۰ مسجد در منطقه دو شهرداری کاشان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۳۲

با اجرای طرح استقبال از ماه مبارک رمضان نکوسازی و ساماندهی اطراف ۵۰ مسجد در سطح منطقه دو شهرداری کاشان انجام شد.

شهردار منطقه دو شهرداری کاشان گفت: با اجرای طرح استقبال از ماه مبارک رمضان، نکوسازی و ساماندهی اطراف ۵۰ مسجد در سطح منطقه دو شهرداری کاشان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، عباس گلبیدی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب در ادامه پاکسازی و ساماندهی مساجد از نخاله‌های ساختمانی و تنظیف و پاکسازی محوطه مساجد، بلوک فرش و کانیو، لکه گیری و آسفالت، و توسعه فضای سبز را از جمله اقدامات انجام شده این طرح دانست.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح، همکاری و مشارکت با هیئت امنای مساجد و حسینیه‌های شهر و آماده سازی این اماکن مقدس در جهت پذیرایی از میهمانان ضیافت الهی است.

وی مساجد را یکی از محوری‌ترین مکان‌هایی دانست که می‌تواند نقش موثری در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه سلامت شهر به توسعه مکانهای معنوی از جمله مساجد وابسته است گفت: رویکرد این شهرداری در خصوص اجرای فعالیت‌های عمرانی – خدماتی – رفاهی و فرهنگی به صورت متوازن و نظام یافته و در راستای توجه به نیازهای شهر و شهروندان و به صورت هماهنگ و توسعه یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز