خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته بهزیستی؛

سه طرح خدماتی و آموزشی در بهزیستی کاشان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۲۳

با حضور معاون توان بخشی اداره کل یهزیستی استان اصفهان، سه طرح خدماتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان در کاشان به بهره برداری رسید.

با حضور معاون توان بخشی اداره کل یهزیستی استان اصفهان سه طرح خدماتی و آموزشی با اعتباری بالغ بریک ونیم میلیارد تومان در کاشان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «دکتر امین عسگری»، معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان، صبح یک شنبه، بیست و دوم تیرماه، در مراسم بهره برداری از سه طرح خدماتی و آموزشی که همزمان با هفته بهزیستی و جشن ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) باحضور معاون توان بخشی، کار‌شناس مسئول پیشگیری بهزیستی استان اصفهان، جانشین فرماندهی انتظامی و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در محل این اداره برگزارشده بود، طی سخنانی ضمن گرامی داشت هفته بهزیستی و تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) ارائه گزارشی ازعملکرد این اداره، اهداف سازمان بهزیستی را تشریح کرد.

وی فعالیت‌های بهزیستی در راستای کمک به زنان سرپرست خانوار، ایتام، کمپینگ‌ها، امور اجتماعی، معلولین جسمی حرکتی، نابینایان، آموزش پیش از ازدواج، مهارت‌های زندگی و… را در جهت رفاه حال شهروندان عنوان کرد و گفت: توانمندسازی استعدادهای معلولین از مهم‌ترین اهداف سازمان بهزیستی کشور است.

امین عسگری وجود ۷۰ پرسنل در بخش دولتی و ۵۰۰ پرسنل در مراکز تحت پوشش بهزیستی کاشان را در راستای خدمت به معلولین و مددجویان این شهرستان عنوان کرد و گفت: تعداد ۱۱ ساختمان دولتی در شهرهای مختلف کاشان، ۷۰ مرکزتحت پوشش و ۲ مرکز اقامتی به مددجوبان این شهرستان خدمت رسانی می‌کنند.

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از بهره برداری سه طرح خدماتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در هفته بهزیستی و در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بهزیستی در شهرستان کاشان عنوان کرد و گفت: مراکزترک اعتیاد میلاد و هدایت سیلک هرکدام با ۵ هزار مترمربع مساحت و زیر بنای ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان از جمله طرحهای خدماتی مجوز داری است امروز به بهره برداری می‌رسد.

وی افتتاح مجموعه آموزشی فرهنگی جامعه نابینایان شهرستان کاشان با کمک بخش خصوصی و خیرین در منزل شهید اصغر فخار در دو طبقه و زیر بنای ۲۶۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های به بهره برداری رسیده در هفته بهزیستی در کاشان عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این مرکز، نابینایان شهرستان کاشان خواهند توانست خیلی از فعالیت‌های آموزشی را فرا گیرند.

این مراسم که به همت اداره بهزیستی شهرستان کاشان با حضور پرسنل این اداره، معاون توان بخشی، کار‌شناس مسئول پیشگیری بهزیستی استان اصفهان، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، خبرنگاران، اصحاب رسانه و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شده بود، ضمن اجرای تواشیح گروه ناشنوایان کاشان از مدال آوران ورزشی و قرآنی نابینایان تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز