خبرگزاری کار ایران

ویژه بهار قرآن:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش قرآن درکاشان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۶۶

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری دوره‌های رایگان آموزش قرآن در فرهنگسراها و خانه‌های تحت پوشش این سازمان خبر داد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری دوره های رایگان آموزش قرآن در فرهنگسراها و خانه های تحت پوشش این سازمان خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، دوره‌های رایگان آموزش قرآن در سرای محله شهید معمار، فرهنگسراهای مهر و معراج و خانه های فرهنگ سلامت و شهروند تحت پوشش سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می شود.

وی، هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را روخوانی صحیح قرآن، آشنا شدن بهتر کودکان و جوانان با این هدیه آسمانی همراه با تفسیر و توضیحات کامل و مانوس شدن با آن برشمرد.

به گفته وی، این دوره های آموزشی با حضور اساتید و قاریان برتر شهرستان به منظور آموزش در رشته های جزء خوانی، ترتیل، صوت و لحن، روخوانی، حفظ سوره های جزء ۳۰ قرآن، تفسیر قرآن و نهج البلاغه در تمامی رده های سنی برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، روان خوانی و رعایت صحیح اعراب در آیه های نورانی قرآن را از دیگر اقدامات آموزشی در رده های سنی مختلف ذکر کرد.

نادعلی افرود: این دوره های آموزشی روزهای زوج هر هفته تا پایان ماه مبارک رمضان در فرهنگسراهای مهر و معراج، خانه های سلامت و شهروند و سرای محله شهید معماراین شهرستان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز