خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

راه اصلاح امور شهرها و محلات ایجاد حلقه وصل شهرداری با مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۴۹۰

مسئولین شهر و شهرداری وظیفه دارند از طریق سرای محلات با تدبیر و برنامه ریزی و رعایت اولویت ها در برنامه سالانه خودشان در جهت باز کردن گره ها و مشکلاتی که مردم دارند با سرعت اقدام کنند.

امام جمعه کاشان گفت: با توجه به اینکه مردم در هر منطقه ای از شهرها مشکلات خاص و متعددی دارند ایجاد سرای محله در هر محله ای از شهر توسط شهرداری ها می تواند به عنوان حلقه وصل شهرداری با مردم در جهت اولویت قرار دادن رفع مشکلات مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «آیت الله عبدالنبی نمازی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان شامگاه سه شنبه سیزدهم خرداد ماه در حاشیه افتتاح نخستین سرای محله «سردارشهیدعلی معمارنژاد» در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تشکر و قدردانی از ابتکار عمل شهردار کاشان در ایجاد سرای محله در محلات شهر کاشان با اعلام این مطلب، مراجعه مستقیم اهالی هر محله برای رفع مشکلاتشان را موجب هرج و مرج مدیریتی دانست و گفت: اگر قرار باشد که اهالی هر محله برای رفع مشکلاتشان خودشان مستقیم به شهرداری یا دیگر مراکز مباشرت کنند هرج و مرج مدیریتی به وجود می آید، لذا راه اصلاح امور جامعه و هر محله این است که شهرداری در هر محله ای افرادی را به عنوان حلقه وصل با شهرداری و مردم داشته باشد و از این طریق حرفهای مردم را بشنوند و مشکلات محله را حل کنند.

عضو خبرگان رهبری اولویت قراردادن حل مشکلات محلات را از وظایف شهرداری ها دانست و گفت: مسئولین شهر و شهرداری وظیفه دارند از طریق سرای محلات با تدبیر و برنامه ریزی و رعایت اولویت ها در برنامه سالانه خودشان در جهت باز کردن گره ها و مشکلاتی که مردم دارند با سرعت اقدام کنند.

نخستین سرای محله سردار شهیدعلی معمارنژاد کاشان شامگاه سه شنبه سیزدهم خرداد با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی، خانواده معظم شهداء، جمعی از سرداران و یادگاران دفاع مقدس، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونین شهرداری کاشان در منرل پدری سردار شهیدعلی معمارنژاد افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز