خبرگزاری کار ایران

مدیر درآمد شهرداری کاشان:

مدت زمان پرداخت عوارض شهرداری کاشان کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۵۱

شهروندانی که عوارض خود را تا قبل از شش ماه مقرر پرداخت نمایند از درصد تخفیف ویژه جایزه خوش حسابی برخوردار می‌شوند اما چنانچه در سال و یا سال‌های بعد پرداخت شود علاوه بر حذف جایزه خوش حسابی مذکور می‌باید عوارض را با ۹ درصد جریمه سالیانه بپردازند.

مدیر درآمد شهرداری کاشان از کاهش مهلت پرداخت عوارض شهرداری خبر داد و گفت: پرداخت عوارض شهرداری از مدت زمان سالیانه به شش ماه کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان مهدی گندمکار در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب، تسریع در پرداخت عوارض، سرعت بخشیدن به عمران و نوسازی شهری و توسعه درآمد‌های پایدار را از مزایای اجرای این طرح دانست.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح زمینه ارائه تسهیلات بیشتر برای شهروندان فراهم می‌شود بر لزوم مشارکت و همکاری شهروندان در خصوص پرداخت به موقع عوارض کسب و پیشه تاکید کرد و افزود: شهروندان می‌توانند با پرداخت به موقع عوارض در اولین زمان ممکن، شهرداری را برای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به شهر شهرداری را یاری نمایند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شهروندانی که عوارض خود را تا قبل از شش ماه مقرر پرداخت نمایند از درصد تخفیف ویژه جایزه خوش حسابی برخوردار می‌شوند اما چنانچه در سال و یا سال‌های بعد پرداخت شود علاوه بر حذف جایزه خوش حسابی مذکور می‌باید عوارض را با ۹ درصد جریمه سالیانه بپردازند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند با پرداخت به موقع عوارض علاوه بر دریافت تسهیلات جوایز خوش حسابی از تخفیف ویژه عوارض که در زمان‌های مختلف به شهروندان خوش حساب پرداخت می‌شود برخوردار شوند.

مدیر درآمد شهرداری در خصوص نحوه پرداخت جوایز و تسهیلات ویژه پرداخت عوارض گفت: شهروندانی که به موقع اقدام به پرداخت عوارض به شهرداری شوند از تخفیف قابل توجه در فواصل زمانی مختلف برخوردار می‌شوند.

وی افزود: تأمین نیازهای شهری، احداثو اصلاح و توسعه معابر، ایجاد پارک‌ها و پارکینگ‌ها و میدان‌ها، حفظ و نگهداری پارک‌ها و باغهای عمومی موجود، و همچنین تأمین سایر تأسیسات مورد نیازعمومی و نوسازی محلات، و مراقبت در رشد متناسب و موزون شهر‌ها را از مصادیق وظایف شهرداری برای نوسازی و عمران شهری می‌داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز