خبرگزاری کار ایران

حنطه ای درگفتگو با ایلنا:

کمبود فضای آموزشی در کاشان مانع توجه جدی به بازنشستگان فرهنگی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۲۴

کاهش حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش پس از بازنشست شدن از مشکلات مهم این قشر است / در سن بازنشستگی حقوق بیشتری مورد نیاز است / برنامه سرکشی و عیادت از همکاران و بیماران بازنشسته فرهنگی کاشان مورد توجه است.

ایلنا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: با توجه به اینکه کارکنان آموزش و پرورش پس از بازنشست شدن به خاطر مشکلاتی که برایشان بوجود می آید نیاز به برنامه های آموزشی، مسائل بهداشتی، نوع تغذیه، برنامه های تفریحی در مکانی که راحت بتواند ایاب وذهاب کنند دارند متاسفانه آموزش وپرورش شهرستان کاشان به خاطر مشکلاتی که در کمبود فضاهای آموزشی دارد هیچ موقع نتوانسته این قدم بزرگ را برای بازنشستگان این شهرستان بردارد.

«حسین حنطه ای» در حاشیه مراسم تجلیل از بازنشستگان آمورش و پرورش شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اشاره به اینکه بازنشستگان آمورش و پرورش نیاز جدی به حمایت و توجه دارند، گفت: متاسفانه نبود قضای آموزشی در شهرستان کاشان مانع جدی در برآورده کردن نیازهای واقعی دبیران، معلمان و بازنشستگان این اداره بوده است.

حنطه ای کاهش حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش را پس از بازنشست شدن از دیگر مشکلات این عزیران عنوان کرد و گفت: بازنشستگان وقتی که بازنشست می شوند به دلیل داشتن عروس و داماد و مشکلاتی که برایشان بوجود می آید نیاز به حقوق بیشتری دارند.

وی ایجاد روحیه، انگیزه و بروز شادابی در بین بازنشستگان آموزش و پرورش را ضروری دانست و گفت: با ایجاد مکانهای مناسب و بزرگ برای مطالعه، آموزش، ورزش و تفریح بازنشستگان می توان قدری از مشکلات این عزیزان را کاهش داد.

وی با اشاره به اینکه به طور هفتگی برنامه سرکشی و عیادت از همکاران و بیماران بازنشسته آموزش و پرورش کاشان و ارائه کمک هایی به آن ها را داریم. گفت: کسانی هم که به طور عادی بازنشست می شوند به طور هفتگی و ماهیانه برنامه ای برای عیادت، تبریک، تقدیر و تشکر و امید و روحیه بخشی به این عزیران را داریم.

مدیر آموزش و پرورش کاشان از تاسیس آموزش و پرورش یه شیوه نوین شهرستان کاشان در سال ۱۲۹۵ خبرداد و گفت: اولین مدیرآموزش و پرورش این شهرستان حسن رضایی قمی بودند که به رحمت خدا رفتند و آخرین آن تاکنون حقیر(حسین حنته ای) هستم.

وی تعداد بازنشستگان آموزش و پرورش این شهرستان را ۲۷۰۰ نفر و تعداد وظیفه بگیران را ۳۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: درسال گذشته ۱۰۴ نفر از فرهنگیان این شهرستان بازنشست شدند که از این تعداد ۱۰۰ نفر به صورت عادی، ۲ نفر در اثر فوت و دو نفر دیگر در اثر شهادت بازنشست شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز