خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان:

تولید بیش از دویست خبر توسط روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی در سال ۹۲

کد خبر : ۱۵۴۹۱۸

مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از تولید بیش از یکصد خبر و گزارش توسط این سازمان در سال ۹۲ خبر داد.

ایلنا: مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی - تفریحی شهرداری کاشان، از تولید بیش از یکصد خبر و گزارش توسط این سازمان در سال ۹۲ خبر داد.

«حمید رضا دهقانی» ذر گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون ۲۰۲ خبر و گزارش توسط واحد روابط عمومی سازمان رفاهی - تفریحی شهرداری کاشان تولید و در خبرگزاری ها، روزنامه های کثیرالانتشار و محلی، صدا وسیما و مجلاتT با دستان پرتوان خبرنگاران بر صفحه های دل روزگار چاپ و منتشر شد.

وی، بیشترین آمار تولید اخبار منشر شده این سازمان در مهر ماه ۹۲ را با درج ۴۰ خبر و کمترین اخبار را در آبان ماه با انتشار ۶ خبر اعلام کرد.

به گفته وی، این سازمان بطور میانگین ماهیانه ۱۷ خبر تولیدی داشته است که خوشبختانه تمام خبرهای تولیدی در سایت های خبری محلی و سراسری، روزنامه های محلی و کثیرالانتشار و صدا وسیما توسط خبرنگاران پرتوان کاشانی منتشر شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، برگزاری برنامه ها وکارگاه های آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، خانوادگی، بهداشت و سلامت در فرهنگسراهای مهر و معراج، خانه های فرهنگ سلامت، شهروند و خانواده و واحدهای زیر مجموعه­ی این سازمان را از جمله اخبار تولیدی روابط عمومی طی سال ۹۲ برشمرد.

حمید رضا دهقانی، اطلاع رسانی برنامه های سازمان توسط روابط عمومی ها و درج و انتشار آن با همکاری خبرنگاران را پل ارتباطی دو سویه­ی روابط عمومی و رسانه ذکر کرد و گفت: این ارتباط دوسویه با همدلی و صداقت به دست آمده است.

به گفته وی، خبرنگاری از مشاغل پر استرس می باشد لیکن حرفه­ی خبرنگاری جزء مظلوم ترین صنوفی است که باید برای این قشر زحمت کش تدبیری اندیشیده شود.

مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی - تفریحی شهرداری کاشان، از کلیه­ی خبرنگاران رسانه های جمعی منطقه کاشان که در انتشار اخبار این سازمان در سال ۹۲ همکاری و همیاری داشته اند قدردانی کرد و گفت: خبرنگاران وظیفه­ی خطیر اطلاع رسانی و شفاف سازی را به عهده دارند که با انتشار اخبار و گزارشات نقش به سزایی در رشد جوامع شهری خواهند داشت.

دهقانی در پایان تاکید کرد: روابط عمومی ها با انعکاس و تولید خبرهای سازمانی و دریافت پیشنهادات، مطالبات و انتقادات مردم نقش به سزایی در ترویج روحیه­ی مطالبه­ی حقوق شهروندی ایفا خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز