خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان در گفتگو با ایلنا خبرداد:

کاهش ۲۵ درصدی پرونده های وارده به تعزیرات کاشان درسال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۱۵

رئیس اداره تعزیرات و دبیر کمیسیون کالای قاچاق شهرستان کاشان از کاهش ۲۵ درصدی پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان نسیت به سال گذشته خبرداد.

ایلنا: رئیس اداره تعزیرات و دبیر کمیسیون کالای قاچاق شهرستان کاشان از کاهش ۲۵ درصدی پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان نسیت به سال گذشته خبرداد.

«سعید بلانی‌زاده» ظهر یک شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: تعداد پروند‌های وارده از ابتدای سال جاری تاکنون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان را ۲ هزار و۳۵۰ فقره اعلام کرد و گفت: تاکنون به ۲ هزار و ۳۳۵ تا ازاین پروند‌ها رسیدگی و حکم صادر شده است.

دبیر کمیسیون کالای قاچاق شهرستان کاشان با بیان اینکه از کل پروند‌های رسیدگی شده ۴۹۱ فقره مریوط به گرانفروشی، هزار و ۱۰۵ فقره عدم درج قیمت، ۲۱۶ فقره عدم صدور فامتور، ۱۶۲ فقره کم فروشی و گرانفروشی، ۸۱ مورد قاچاق کالا و ۳۵۰ مورد بهداشت دارو و درمان بوده است گفت: کل جرایم صادر شده از مجموع پروند‌های رسیدگی شده سال جاری تعزیرات حکومتی کاشان ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس اداره تعزیرات کاشان جرایم صادر شده بخش کالا وخدمات و یهداشت این اداره در سال جاری را دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: جرایم قاچاق کالا و ارز پرونده‌های رسیدگی شده در سال جاری ۱۳ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال است.

وی ارزش رسالی کالاهای ضبط شده تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان را درسال جاری بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: به علت سرعت عمل در رسیدگی پرونده‌ها تعداد پرو نده‌های وارده به این اداره در سال جاری نسیت به سال قبل ۲۵درصد کاهش داشته است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: محکومان پرونده‌ها علاوه بر جریمه نقدی، حکم تعطیلی، لغو پروانه، مصادره کالاهای قاچاق و غیر بهداشتی و بعضا حکم زندان برای آنان صادر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز