خبرگزاری کار ایران

جشن تکلیف دو هزار و پانصد دانش آموز دختر کاشانی در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۰۶۷

در آستانه فرا رسیدن سال نو با حضور حجت الاسلام راستگو، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان برای اولین بار جشن تکلیف دو هزار و پانصد دانش آموز دختر کاشانی در مصلای بزرگ بقیه الله العظم کاشان برگزار شد.

ایلنا: در آستانه فرا رسیدن سال نو با حضور حجت الاسلام راستگو، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان برای اولین بار جشن تکلیف دو هزار و پانصد دانش آموز دختر کاشانی در مصلای بزرگ بقیه الله العظم کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان در این مراسم عبادی و معنوی بسیار شکوه که با حضور والدین دو هزار و پانصد دانش آموز دختر کاشانی پیش از ظهر امروز برگزار شد «حجت الاسلام راستگو» کارشناس مذهبی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این ایام بر تقویت جایگاه معنوی کودکان خردسال در محافل دینی و مذهبی تاکید نمود.

افراشی معاون تربیتی مدیریت آموزش و پرورش کاشان نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان هدف از برگزاری این آیین را تقویت و آشنایی بنیه اعتقادی دانش آموزان در سنین ۹ سال با فرهنگ انسان‌ساز نماز اعلام نمود و گفت: هفته گذشته نیز با همکاری مدیران مدارس جشن تکلیف دانش آموزان دختر سوم ابتدایی در بخش قمصر و نیاسر برگزار شد.

افراشی برگزاری جشن تکلیف دو هزار و پانصد دانش آموز دختر کاشانی برای اولین بار در مصلای بزرگ بقیه الله العظم کاشان را نقطه عطفی در تاریخ فرهنگی این شهرستان دانست و خاطرنشان نمود: در اردیبهشت ماه سال ۹۳ نیز با همکاری مدیران مدارس و خانواده‌های دانش آموزان ۱۵ ساله مدارس پسرانه شهرستان کاشان مراسم عبادت به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

افراشی تصریح کرد: بسته‌های فرهنگی که محتویات آن شامل یک چادر نماز، مهر نماز و یک جلد کتاب است بین تمام دانش‎آموزان دختر سوم ابتدایی سنین ۹ سال در این مراسم توزیع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز