خبرگزاری کار ایران

طی ۱۰ ماه نخست امسال:

تحقق ۷۵ درصدی درآمدهای تبلیغاتی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۴

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از تحقق ۷۵ درصدی درآمد این سازمان در اداره تبلیغات شهری طی ده ماه نخست امسال خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از تحقق ۷۵ درصدی درآمد این سازمان در اداره تبلیغات شهری طی ده ماه نخست امسال خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، ضمن اشاره به اینکه آگهی مساوی با آگاهی است تأکید کرد: تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر جهت معرفی محصول یا مراسم­ مختلف به عنوان بهترین گزینه برای اطلاع رسانی شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این سازمان در راستای پشتیبانی تبلیغاتی از برنامه‌های فرهنگی – هنری شهرستان و اجرای تبلیغات ملی مذهبی به صورت ویژه ۴۰ دستگاه از استندهای تبلیغاتی را به این امر اختصاص داده است.

نادعلی گفت: امید است شهروندان برای آگهی‌های بازرگانی و تبلیغاتی خود جهت اطلاع رسانی بهتر و شیوا‌تر با در نظر گرفتن فضا‌ها و مکان‌های جانمایی شده در سطح شهر بتوانند پیام رسانی خوبی را برای عموم به نمایش بگذارند.

رئیس اداره تبلیغات شهری سازمان در ادامه گفت: با برنامه ریزی‌های مدون و در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی، همچنین مشاوره­ی تبلیغاتی به درخواست کنندگان و افزایش سازه‌های تبلیغاتی، درآمدهای ویژه­ایی در سالهای ۹۱ و ۹۲ حاصل شد.

حمید رضا دهقانی گفت: با توجه به رونق اقتصادی در شهرستان کاشان و جذابیت این بازار؛ شرکت‌ها و موسسات خصوصی علاقه­ی زیادی به معرفی محصولات و خدمات خود در این شهرستان دارند که این درخواست‌ها منجر به افزایش ۲ برابری درآمدهای این حوزه نسبت به سال ۱۳۹۰ شده است.

وی افزود: با حمایت‌های صورت پذیرفته و تخصیص منابع مالی تا کنون از ۴۱ دستگاه بیلبورد تبلیغاتی که در راستای تبلیغات تجاری مورد استفاده می‌باشد ۲۳ دستگاه مجهز به نور و روشنایی شب و ۷ دستگاه از تابلوهای سطح شهر بهسازی شده است.

حمید رضا دهقانی افزود: با تشکیل کمیته ساماندهی تبلیغاتی محیطی و انجام کار کار‌شناسی روی درخواست‌های واصله، تا پایان سال ۱۰ دستگاه بیلبورد تبلیغاتی از طریق بخش خصوصی و با برگزاری تشریفات قانونی اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز