خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه علوم اجتماعی دانشگاه کاشان:

همایش ملی پدافند غیر عامل و علوم انسانی در دانشگاه کاشان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۶۵

مدیر گروه علوم اجتماعی دانشگاه کاشان از برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل و علوم انسانی در این دانشگاه خبر داد.

ایلنا: مدیر گروه علوم اجتماعی دانشگاه کاشان از برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل و علوم انسانی در این دانشگاه خبر داد.

یه گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «محسن نیازی» در گفتگو با خبرنگاران، هدف از برگزاری این همایش را فرهنگ سازی، ایجاد باور در مورد نقش و تاثیر پدافند غیرعامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و شناسایی و بررسی جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل در علوم انسانی و علوم اجتماعی ذکر کرد.

وی افزود: شناسایی اهمیت پدافند غیرعامل در بدنه مدیریتی کشور به طور عام و مدیریتی دانشگاه‌ها به طور خاص، شناسایی ضرورت پدافند غیرعامل در ساختار ملی و پژوهشی سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی و طرح نیازسنجی ضرورت‌های پدافند غیرعامل دستگاههای اجرایی و آموزشی کشور از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی خاطر نشان کرد: با برگزاری این همایش نگاه کار‌شناسی علمی و عملیاتی به پدافند غیرعامل و تبادل اطلاعات میان کار‌شناسان، متخصصان و پژوهشگران فراهم می‌شود.

نیازی، مبانی و اصول پدافند غیرعامل، پدافند غیرعامل و علوم انسانی، سرمایه اجتماعی، مشارکت، اعتماد، انسجام آگاهی و پدافند غیرعامل، فرهنگ و سرمایه فرهنگی، برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی و پدافند غیرعامل را از جمله محورهای این همایش بیان کرد.

دبیر برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: مدیریت بحران، توسعه شهری و روستایی، امنیت فردی و اجتماعی، هویت و پدافند غیرعامل، آمایش سرزمین، برنامه ریزی شهری و منطقه‌ای، معماری، مرمت و بافت‌های فرسوده شهری، روان‌شناسی و مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، متون دینی و اسلامی(قرآن، نهج البلاغه، روایات و احادیث) و پدافندغیرعامل و حقوق و آسیب‌های اجتماعی و پدافند غیرعامل از دیگر محورهای این همایش است.

نیازی، زمان ارسال چکیده مقالات را تا پانزدهم و ارسال اصل مقالات را تا ۳۰ اسفند سال جاری ذکر کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش، گروه علوم اجتماعی دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان ارسال نمایند و برای اطلاعات بیشتر با شماره های: ۰۹۱۳۱۶۳۳۵۱۵ - - ۰۳۶۱۵۹۱۲۷۹۱ تماس بگیرند.

این همایش با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان پدافند غیرعامل کشور ۲۹ اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز