خبرگزاری کار ایران

۲۵ دی ماه:

کاشان میزبان مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۴

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری دوربرگشت گروه B سومین دوره مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های هندبال کشور به میزبانی کاشان خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری دوربرگشت گروه B سومین دوره مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های هندبال کشور به میزبانی کاشان خبر داد.
«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: اولین هفته دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشوراز ۲۵ دی ماه به میزبانی کاشان برگزار می‌شود.
به گفته وی، این دوره از مسابقات بین دو تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و تیم هندبال نجف آباد ۲۵ دی ماه ساعت ۱۶ در سالن ورزشی رضوی کاشان برگزار خواهد شد.
وی افزود: آخرین هفته دور برگشت گروه B سومین دوره مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های هندبال کشورکه تا ۱۵ بهمن ماه ادامه دارد به میزبانی یزد برگزار خواهد شد.
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در ادامه، از برگزاری این دوره از مسابقات با تیم‌های ثامن الحجج سبزوار، ویتاپی ثامن الحجج یزد، مجموعه زنجیره‌ای کات شاهرود و تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان خبر داد.
ناد علی افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های شرکت کننده در تاریخ‌های ۲۵ و ۳۰ دی ماه، ۵ و ۱۵ بهمن ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
به گفته وی، در این دوره از مسابقات ۱۵ تیم در سه گروه پنج تیمی که از هر گروه دو تیم صعود کرده و در مجموع شش تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، سه تیم برنده به لیگ بر‌تر صعود خواهد کرد.
وی اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که دور رفت این مسابقات از جمعه ۲۲ آذر ماه به میزبانی این شهرستان آغاز شده و دور برگشت نیز تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با سرمربیگری مهدی دوست، سرپرستی حمید محمودی و مدیر تیم مهدی پدرام فر اداره می‌شود و بازیکنان این تیم نیز به ترتیب پوریا نمکی، سید امیر می‌رافضل، اسماعیل سعیدی مقدم، ایمان فلاح، همایون معمار کرمانی، علی منوچهری، حامد حداد، جهانبخش شیبانی، حمید بابا شاهی، مجتبی پیکان‌پور، سبحان ابراهیمی، محمد ولی‌زاده، سید ایمان موسویان، مسعود زیارتی و حامد اکرمیان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز