خبرگزاری کار ایران

با حکم رییس جمهور؛

بهزاد سلطانی رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۰۸

رییس جمهور در حکمی دکتر بهزاد سلطانی عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان را را به عنوان عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.

ایلنا: رییس جمهور در حکمی دکتر بهزاد سلطانی عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان را را به عنوان عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان: متن حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر بهزاد سلطانی

در اجرای مواد(۱۰) و(۱۲) اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۰.۶. ۲۰هیأت وزیران و براساس مصوبه مورخ ۱۳۹۲.۹. ۱۳هیأت امنای آن صندوق، با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.

لازم است با همکاری معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط، نسبت به بهبود فرآیند تجاری سازی فناوری‌ها، ارتقای نظام مالی و توسعه فناوری و نوآوری، پیشبرد اقتصاد دانش بنیان، رشد و توانمندسازی بخش خصوصی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اقدام شایسته بعمل آید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهور و رییس هیأت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز