خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه اول المپیاد علمی علوم پزشکی کشور توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۰۹

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان موفق به کسب رتبه اول بخش سناریوی حیطه هنر در پنجمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور شدند.

ایلنا: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان موفق به کسب رتبه اول بخش سناریوی حیطه هنر در پنجمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور شدند.

سرپرست مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: این دانشجویان در بخش سناریوی حیطه هنر در آموزش پزشکی تحت عنوان «سناریوی بازی آموزشی شهر پرفشار» این موفقیت را به دست آوردند.

محسن اربابی، با اشاره به برگزاری این المپیاد در چهار حیطه در بخش‌های متفاوت گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان و اصفهان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم سناریوی حیطه هنر در آموزش پزشکی را کسب کردند.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه همچنین موفق به کسب رتبه دوم در حیطه نوآورانه، رتبه چهارم حیطه مدیریت نظام سلامت و رتبه سوم آزمون انفرادی حیطه استدلال بالینی پنجمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور شدند.

اربابی تصریح کرد: پنجمین المپیاد دانشگاه هایعلوم پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حیطه های استدلال بالینی: حیطه‌های major پزشکی عمومی(داخلی، اطفال، زنان، جراحی)، سیاست گذاری مبتنی بر شواهد در حوزه سلامت، علوم پایه: سوء مصرف مواد(substance abuse) و بخش جانبی المپیاد: هنر در آموزش پزشکی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز