خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار وفرماندار کاشان:

آیت الله مصطفوی ازچهره های شاخص دینی، علمی و معنوی کاشان بودند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۰۱

فرماندار کاشان: آیت الله سید محمد باقر مصطفوی کاشانی ازچهره های شاخص دینی، علمی و معنوی کاشان بودند و همواره بر تبعیت مردم از ولایت فقیه و نظام تاکید داشتند.

ایلنا: معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: «آیت الله سید محمد باقر مصطفوی کاشانی» از چهره های شاخص دینی، علمی و معنوی کاشان و از همراهان حضرت امام خمینی بودند که همواره بر تبعیت مردم از ولایت فقبه و نظام تأکید داشتند.

«علیرضا جوادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری " ایلنا " در کاشان با اعلام این مطلب ضمن تسلیت رحلت آیت الله مصطفوی از ایشان به عنوان فردی که از مدارج بالای علمی برخوردار بودند، نام برد و گفت: ایشان دروس دینی وفقه را از حضرات آیت الله خویی، قوچانی و شیخ عبدالحسین امینی که صاحب الغدیر می باشد، فرا گرفتند.

فرماندار کاشان با بیان اینکه حضور آیت الله سید محمد باقر مصطفوی در شهرستان کاشان در سال ۵۱ منشاء آثار و برکات زیادی برای مردم و حوزه های علمیه وتربیت طلاب در کاشان گردید، گفت: برگزاری محافل معنوی و رفع گرفتاری مردم و شرکت درامورخیر از مهمترین فعالیت های این عالم بزرگ در منطقه کاشان بود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله مصطفوی از همراهان حضرت امام خمینی که مسیر هوشمند نظام اسلامی را طی نمود، گفت: در بیشتر جلساتی که خدمت این عالم بزرگ می رسیدیم، همواره تاکید جدی بر تبعیت از ولایت فقبه و نظام را به مسئولان گوشزد می کردند.

معاون استاندار و فرماندار کاشان شرکت مردم ولایت مدار دارالمومنین کاشان در مراسم تشیع پیکر مطهر این عالم بزرگ دینی در شهرستان کاشان را بی نظبر عنوان کرد و گفت: از زمان ارتحال این عالم بزرگ و جلیل القدر تاکنون هرشب مراسم های مختلفی به پاس تجلیل از ایشان در مناطق مختلف شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز