خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از طرف مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان؛

سرپرست جدید اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۱۳

محسن مصلحی مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان طی حکمی مهران سرمدیان را به عنوان سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان منصوب کرد.

ایلنا: محسن مصلحی مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان طی حکمی مهران سرمدیان را به عنوان سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان در بخشی از این حکم آمده است: «اهمیت حفظ و نگهداری میراثگرانبهای فرهنگی و تاریخی و همچنین توسعه گردشگری کشور به بذل و اهتمام به تحول مستمر سبب همکاری فراگیر مردمی و گسترش فعالیت‌ها و تلاش‌های همه جانبه در جهت اهداف و برنامه ریزی دولت نیاز دارد. تعامل با مسئولین شهرستان، هماهنگی کامل با معاونت‌های اداره کل و بهره برداری از توان کار‌شناسان، صاحب نظران برای اعتلای حوزه میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان امری ضروری است.»

مهران سرمدیان پیش از این به مدت هشت سال به عنوان معاون اداری و مالی اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان مشغول به فعالیت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز