خبرگزاری کار ایران

کارشناس مشاوره نیروی انتظامی کاشان:

مشارکت شهروندان در رعایت قانون باعثامنیت در جامعه و پیشگیری از جرم و ناامنی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۶۹

کارشناس مشاوره نیروی انتظامی کاشان کاشان گفت: مشارکت شهروندان در رعایت قانون باعثامنیت در جامعه و پیشگیری از جرم و ناامنی می شود.

ایلنا: کار‌شناس مشاوره نیروی انتظامی کاشان گفت: مشارکت شهروندان در رعایت قانون باعثامنیت در جامعه و پیشگیری از جرم و ناامنی می‌شود.

به گزارش خیرنگار ایلنا در کاشان «جواد قاسمی نیاسر» در جمع دانش آموزان دبیرستان شهیدفخار کاشان افزود: امنیت اجتماعی، باعثآسایش و آرامش شهروندان برای برخورداری از یک زندگی سالم در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای امن داشته باشیم، باید هریک از ما طبق مقررات زندگی کنیم و به حقوق دیگران احترام بگذاریم‌‌ همان طور که انتظار داریم حقوق ما را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: ناهنجاری‌های اخلاقی، اعتیاد، فضای مجازی، ترافیک و مشکلات خانوادگی، مهم‌ترین تهدیدهای برای دانش آموزان و جوانان امروز است.

به گفته وی، رفتار یک دانش آموز در جامعه باید نشان دهنده رفتار یک فرهنگی باشد، ما نمی‌توانیم نسبت به رعایت اخلاق و مسایل اخلاقی، بی‌توجه باشیم و انتظار احترام در جامعه داشته باشیم.

وی بااشاره به پرونده‌های موجود در مراجع قضایی و انتظامی گفت: بسیاری از مشکلات افراد جامعه به ویژه جوانان، ناشی از دوستان ناباب است که باید در انتخاب دوست، دقت کامل داشته باشیم.

وی بااشاره به گسترش فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات افزود: استفاده نادرست از فضای مجازی، ماهواره، گوشی همراه می‌تواند باعثایجاد مشکل برای افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان باشد.

وی تصریح کرد: به استناد تحقیقات علمی، استفاده زیاد از اینترنت باعثوسواس روحی و فکری برای افراد می‌شود و کارکردن با اینترنت بیش از دوساعت خطرناک است.

وی تاکید کرد: طبق قانون استفاده از ماهواره ممنوع است و نیروی انتظامی موظف به برخورد با قانون شکنان است و نیازمند همکاری شهروندان است.

کار‌شناس مشاوره نیروی انتظامی کاشان کاشان گفت: تضعیف عقاید و باورهای دینی، ایجاد بدبینی و ترویج اخبار غیرواقعی از اوضاع جامعه، ترویج الگو و سبک زندگی غربی از جمله تهدیدهای استفاده از ماهواره است.

قاسمی نیاسر «خواستار رعایت قوانین توسط دانش آموزان شد و تاکید کرد: رانندگی دانش آموزان، بدون داشتن گواهی نامه راهنمایی و رانندگی، خلاف مقررات است و پلیس با آن برخورد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز