خبرگزاری کار ایران

کارشناس بهداشت مدارس مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

پیشگیری از بیماری باید فرهنگ رایج در جامعه شود

کد خبر : ۱۱۴۰۶۸

باید پیشگیری از بیماری و حفظ سلامتی که بزرگترین نعمت خدادادی است به عنوان فرهنگ رایج در جامعه ترویج و تبلیغ شود.

ایلنا: کار‌شناس بهداشت مدارس مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: باید پیشگیری از بیماری و حفظ سلامتی که بزرگ‌ترین نعمت خدادادی است به عنوان فرهنگ رایج در جامعه ترویج و تبلیغ شود.

«محبوبه بلور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب افزود: آموزش‌های پنهان درسی و فعالیت‌های مکمل در مدارس، به گونه‌ای هدایت شود که دانش آموزان ضرورت رعایت بهداشت جسم و روان را درک کنند و این فرهنگ را به دیگر افراد جامعه نیز انتقال دهند.

به گفته وی، کار‌شناسی بهداشت آموزش و پرورش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در طول سال تحصیلی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی به منظور آگاه سازی دانش آموزان در خصوص رعایت بهداشت و حفظ سلامت، در مدارس این شهرستان برگزار می‌کند.

وی اظهار داشت: همایش پیاده روی بانوان فرهنگی، در مسافت سه کیلومتری میدان جهاد تا پارک بانوان، با شعار فردا دیر است، سلامت زنان را جدی بگیریمو با هدف حساس‌سازی خانواده‌های ایرانی نسبت به ابعاد مختلف سلامت زنان می‌باشد در روز یک شنبه هفته جاری انجام خواهد شد.

کار‌شناس بهداشت مدارس مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: انجام تست فشار خون، برگزاری کارگاه‌های آموزشی سالمندی سالم، برگزاری جلسات سخنرانی با حضور مشاوران و کار‌شناسان، مسابقات فرهنگی و هنری با مشارکت دانش آموزان، همایش مراقبان سلامت مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که با هدف فرهنگ سازی سلامت جسم و روان در مدارس شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

بلور افزود: آیین ویژه هفته سلامت روان، روز جهانی غذا و هفته سلامت زنانروز سه شنبه سی‌ام مهرماه با حضور مسوولان اجرایی شهرستان کاشان در دبیرستان خدیجه کبری، برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز