خبرگزاری کار ایران

آتش نشانان ۸ شهر در کاشان پابه توب می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۳۶

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال به میزبانی این شهرستان بمناسبت گرامیداشت ۷ مهر(روز ملی آتش نشانی و ایمنی) خبرداد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال به میزبانی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت ۷ مهر(روز ملی آتش نشانی و ایمنی) خبرداد.

«محمد مسعود چایچی» در گفتگو با خبرنگارایلنا در کاشان با اعلام این مطلب افزود: در این مسابقات ۸ تیم فوتسال از کارکنان سازمانهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستانهای تهران – اصفهان – مشهد – یزد – تبریز – همدان – قم و همچنین کاشان به مدت ۴ روز از ۲۷ مهرماه باهم به رقابت می‌پردازند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات با حضور ۷ تیم از سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی کلان شهرهای کشور در کاشان را گرامیداشت روز ملی آتش نشانی و ایمنی در کنار عنایت و توجه به نقش سلامت و بهداشت روان و حفظ سلامت جسمانی و افزایش روحیه نشاط و شادابی پرسنل شاغل در این سازمان‌ها برشمرد.

چایچی که همچنین ریاست برگزاری این مسابقات را بر عهده دارد اضافه کرد در کنار برگزاری این دور مسابقات برنامه بازدید تیمهای میهمان از اماکن تاریخی و فرهنگی تمدن ۷ هزار ساله کاشان نیز پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز