خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کودک؛

مراسم جشن کودکان مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۰۹

به مناسبت هفته کودک ظهر دوشنه بیست و دوم مهرماه مراسم جشن کودکان مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی کاشان با حضور معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی کاشان، رئیس اداره نهاد کتابخانه عمومی و مدیر موسسه بنیاد کودک کاشان درپارک لاله این شهر برگزارشد

ایلنا: به مناسبت هفته کودک ظهر دوشنبه بیست و دوم مهرماه مراسم جشن کودکان مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی کاشان با حضور معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی کاشان، رئیس اداره نهاد کتابخانه عمومی و مدیر موسسه بنیاد کودک کاشان در پارک لاله این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان در مراسم کودکان خطاب به مسئولین، خانواده‌ها و والدین خواستار برآورده شدن خواسته‌های حقوقی خود شدند.

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهریستی شهرستان کاشان در جمع این کودکان، آرامش و خوش رفتاری را حق کودکان دانست و گفت: بچه‌ها حق درس خواندن و شاد بودن دارند و والدین باید نسبت به آن‌ها خوش رفتاری کنند.

«دکتر امین عسگری» کودکان را آینده سازان مملکت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: به خاطر اینکه بزرگتر‌ها متوجه شوند که کودکان حق دارند حقوق خودشان را داشته باشند و نسبت به آن‌ها بدرفتاری نشود هفته کودک نامگذاری شده تا در این هفته در مراسم‌ مختلفی که به این منظور در جاهای مختلف برگزار می‌شود این حق قانونی خود را به گوش آن‌ها برسانند.

عسگری خطاب به کودکان با بیان اینکه خیرین برای کودکانی که پدر و مادر ندارند سرمایه گذاری کرده‌اند و مربیان نیز زحمات زیادی برای شما می‌کشند گفت: از اینکه دیدار با سالمندان، خانواده شهداء، دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی داشتید و اینکه شما کودکان همیار پلیس هستید تشکر و قدردانی می‌کنم.

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان به نقل از پیامبر اکرم(ص) که فرمودند کودکان را دوست دارم و با آن‌ها مهربان باشید و هرگاه وعده دادید وفا کنید و با کودکان با کودکی برخورد کنید، گفت: حضرت محمد(ص) وقتی را برای بازی کردن نوه‌هایش حضرت امام حسین(ع) و امام حسن(ع) می‌گذاشت و آن‌ها را به پشت خود سوار می‌کرد.

ایجاد غرفه‌های گریم، نقاشی روی پارچه، سرود، نمایش، بینایی سنجی و طرح مصون سازی کودکان از دیگر برنامه‌های امروز مراسم جشن کودکان مهد کودکهای تحت پوشش اداره یهزیستی شهرستان کاشان به مناسبت گرامی داشت هفته کودک در پارک لاله کاشان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز