خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری اصفهان

شهردار باید در اجرای مصوبات حاکمیت بر قانون داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۹۱

اگر حاکمیت قانون درکار شهرداری نباشد قطعا عدالت نیز مسیر نخواهد شد و موجب بروز مشکلات زیادتر برای شهرداری خواهد شد.

ایلنا: معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: اگر حاکمیت قانون در کار شهرداری نباشد قطعا عدالت نیز مسیر نخواهد شد و موجب بروز مشکلات زیاد‌تر برای شهرداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل «قاسمی» ظهر یک شنبه هفتم مهرماه سال جاری در مراسم تودیع و معارفه شهردار سفیدشهر که با حضور بخشدار مرکزی آران و بیدگل، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از خانواده معظم شهداء شهر سفید شهر در سالن اجتماعات زینبیه این شهر برگزار شده بود، ضمن گرامی داشت ۸ سال دفاع مقدس، این ایام را یادآوردلاوری، رشادت‌های و بزرگمردی‌های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران ثمره جانفشانی‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای انقلاب اسلامی ایران است، لذا همه باید قدردان شهدا باشیم.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره «مرحوم امانی‌پور» اولین شهردار فقید سفیدشهر گفت: مرحوم امانی‌پور یکی ازشهرداران خدوم، پرتلاش، صدیق و کاردان استان اصفهان بود که درگذشت ایشان برای کلیه شهرداران این استان ضایعه‌ای دردناک بود.

معاون مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری اصفهان همچنین ضمن تبریک روز ایمنی و آتش نشانی به کلیه پرسنل خدوم آتش نشانان استان اصفهان گفت: آتش نشانان همیشه حافظ سلامت و امنیت جامعه هستند که گاهی اوقات ازجان خود می‌گذرند تا جانی را نجات دهند.

وی با اشاره به جایگاهی که شهرداری‌ها از نظر تامین بودجه و دیگر موارد دارند اشاره کرد و گفت: شهرداری یک سازمانی است که ازجایی بودجه نمی‌گیرد و ازهمه سازمان‌ها پیچیده‌تر است و خودش باید از طریق عوارض بودجه‌اش را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بیش از ۳۰۰ نوع مسئولیت دارد. گفت: مدیریت درآمد و هزینه کردن ازمنابعی که از طریق عوارض از مردم گرفته می‌شود به عهده شهرداری است.

قاسمی تعامل شهرداری با دستگاه‌های دولتی، مردم و همه کسانی که می‌توانند در پیشبرد اهدافی که شهرداری موفق باشد را از مهم‌ترین وظابف شهردار دانست و گفت: شهرداری موفق است که بتواند با مشارکت عموم مردم در سایه همدلی و وحدت تلاش نماید.

وی با بیان اینکه چون شهرداری با مردم ارتباط دارد باید پاسخگو باشد گفت: شهرداری در کارش موفق‌تر است که در پاسخگویی به مردم به صورت واضح و شفاف عمل نماید.

معاون مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری اصفهان مسئولیت پذیری را از دیگر خصایص شهرداری دانست و گفت: اگر شهرداران نسبت به مسئولیتی که دارند کم توجه باشند قطعا در برنامه‌هایی که دارند موفق نخواهند بود.

وی با تاکید براینکه شهرداری باید کارآیی و اثر گذاری خوبی در کارش داشته باشد تصریح نمود: جامعیت و عدم تبعیض بین شهروندان در اجرای خدمات در سطح شهر باید سرلوحه کار شهردار قرار گیرد.

قاسمی با بیان اینکه شهردار باید در اجرای مصوبات حاکمیت بر قانون داشته باشد اظهار داشت: اگر حاکمیت قانون در کار شهرداری نباشد قطعا عدالت نیز مسیر نخواهد شد و موجب بروز مشکلات زیاد‌تر برای شهرداری خواهد شد.

وی خطاب به اعضای شورا‌های اسلامی شهر سفیدشهر مبنی بر اجرای عدالت در مصوبات شورای اسلامی شهر گفت: حاکمیت قانون در مصوبات و داشتن برنامه مهم‌ترین ابزاری است که موجب موفقیت شهردار یک شهر می‌شود.

معاون مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری اصفهان در پایان مراسم ضمن معرفی محسن حیدری به عنوان شهردار سفیدشهر برای ایشان آرزوی موفقیت نمود و از خدمات ارزنده مهندس بوستانی شهردار اسبق این شهر قدردانی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز