خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز عملیات ثامن الائمه(ع)؛

دوچرخه سواران کاشانی " حرم تا حرم " در کاشان بدرقه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۱۵

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از بدرقه­ی دوچرخه سواران کاشانی با عنوان " حرم تا حرم " از " مشهد اردهال کاشان تا مشهد مقدس " خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از بدرقه­ی دوچرخه سواران کاشانی با عنوان «حرم تا حرم» از «مشهد اردهال کاشان تا مشهد مقدس» خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با سالروز عملیات ثامن الائمه(ع) ۱۰ نفر از دوچرخه سواران کاشانی به سرپرستی سجاد مظفری تبار به مشهد مقدس توسط دوستداران ثامن الائمه علی بن موسی الرضا(ع) بدرقه شدند.

وی گفت: شور و هیجان شهروندان کاشانی با همراهی مسئولین ادارات و ارگان‌ها و پرسنل شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی از شهرداری و سپس عرض ارادت و ادب به شهداء در گلزار دارالسلام کاشان و عبور از مشهد اردهال، سفر ۱۰ روزه خود را آغاز کردند.

به گفته وی، دوچرخه سواران کاشانی مسافت ۱۳۰۰ کیلومتری با عنوان از «حرم سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان تا حرم(علی ابن موسی الرضا(ع) مشهد مقدس» را رکاب می‌زنند.

وی افزود: تیم دوچرخه سواری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از مشهد اردهال طی ۱۰ روز عبور از شهرهای قم، تهران، فیروزکوه، قائم شهر، ساری، بهشر، بندر گز، گرگان، مینو دشت، گلستان، بجنورد، شیروان، قوچان و چناران شب شهادت جوادالائمه(ع) ۱۳ مهر ماه وارد مشهد مقدس، علی بن موسی الرضا(ع) می‌شوند.

گفتنی است: رکابزنی «حرم تا حرم» توسط ۱۰ دوچرخه سوار کاشانی به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و هئیت دوچرخه سواری کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز