خبرگزاری کار ایران

با یاد شهید تورجی زاده:

همایش " لاله‌های آسمانی " در کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۲۱

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری همایش " لاله‌های آسمانی " در محل این سازمان خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری همایش «لاله‌های آسمانی» در محل این سازمان خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان، همایش بزرگ «لاله‌های آسمانی» با سخنرانی مادر شهید محمدرضا تورجی‌زاده در سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد.

به گفته وی، در این همایش مادر شهید والا مقام «محمدرضا تورجی‌زاده» از خصوصیات بارز و شاخص فرزندش سخن گفت و وصیت آن را در حالیکه اشک در چشمانش حلقه زده بود با جان و دل قرائت کرد.

وی، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، سینه زنی، پخش کلیپی با عنوان «راهیان نور» با موضوع دفاع مقدس و دلاوری مردان ۸ سال دفاع مقدس و پذیرایی را از جمله برنامه‌های جانبی این همایش برشمرد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، استقبال خوب شهروندان کاشانی از فضاهای معنوی همراه با زنده نگهداشتن نام و یاد شهداء و صیانت از انقلاب و اسلام ناب محمدی را از مهم‌ترین ویژگی‌های برگزاری این همایش ذکر کرد.

گفتنی است: سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، هر ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس در راستای وظایف فرهنگی و مذهبی خود ویژه برنامه‌هایی را از جمله برپایی نمایشگاه‌ها و همایش‌های بزرگ همراه با یاد و خاطره شهیدان برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز