خبرگزاری کار ایران

در اولین روز از هفته دفاع مقدس؛

رژه نیروهای مسلح در کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۱۲

با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، معاون استاندار و فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان ویژه کاشان هم زمان با سراسر کشور و در اولین روز از هفته دفاع مقدس، نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با اجرای مراسم با شکوه مشترک رژه بخشی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

ایلنا: با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، معاون استاندار و فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان ویژه کاشان هم زمان با سراسرکشور و در اولین روز از هفته دفاع مقدس، نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با اجرای مراسم با شکوه مشترک رژه بخشی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ضمن گرامی داشت ۸ سال دفاع مقدس به نقش آفرینی رزمندگان شجاع شهرستان کاشان در جبهه‌های جنگ اشاره کرد و گفت: این شهرستان با تقدیم ۱۷۰۰ شهید و۱۰۰ هزاربسیجی و صد‌ها جانباز و آزاده نقش موثری در هشت سال دفاع مقدس ازخود نشان دادند.

سرتیپ پاسدار جواد نائینی با اشاره به اینکه رزمندگان شهرستان کاشان در بیشتر عملیات ضمن اینکه درخط مقدم جبهه حضورداشتند این شهرستان افتخار خود می‌داند که مقام اول پشتیبانی جنگ را به عهده داشته است گفت: ‌‌ همان طور که نیروهای مسلح درطول ۸ سال دفاع مقدس دردفاع از اسلام، قرآن و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند و شهدای گرانقدری تقدیم این انقلاب نمودند در حال حاضر نیز به فرمان ولی امر خود حضرت آیت الله خامنه‌ای در هر کجا که لازم باشد در خدمت نظام و اسلام است.

وی به زانو در آوردن استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی در مبارزه با جنگ نرم را مهم‌ترین پیروزی امت اسلامی ایران طی ۳۵ سال گذشته عنوان کرد و گفت: اسرائیل تجاوزگر به علت ناتوانی ترس درمبارزه با مسلمانان دور خودش دیوار فولادی کشیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان خاطر نشان کرد: جوانان در مقابل توطئه‌های دشمنان کاملا هوشیار باشند و فریب تبلیغات دورغین دشمنان را نخورند و از رهنمودهای مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و حوزه علیمه قم کمک بگیرند.

شایان ذکر است که نیروهای ارتش جمهوری اسلامی مستقر در پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل، نیروهای نظامی، مقاومت، نیروی انتظامی، ‌گردان‌های الزهرا، عاشورا، امام حسین(ع) و همچنین گردان حرفه‌ای تیپ، گردان تکاور، گردان توپخانه، گردان ادوات، گردان جنگ نوین و تجهیزات، گردان پدافند، گردان پشتیبانی، گردان بهداری، گردان مخابرات با تجهیزات کامل، دستگاه های امداد و نجات آتش نشانی و هلال احمر، شهرداری و آبفای کاشان در مراسم رژه امسال در میدان ۱۵ خرداد کاشان از مقابل قرآن، پرچم جمهوری اسلامی ایران و جایگاه ویژه رژه رفتند.

در سطح استان اصفهان رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس فقط در شهرهای اصفهان و کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز