خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان؛

مراسم تودیع ومعارفه شهردار کاشان بر گزارشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۵۵

چهارشنبه یکم آبان ماه سال جاری مراسم تودیع و معارفه شهردار کاشان با حضور استاندار و معاون عمرانی استان اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، معاون استاندار و فرماندار کاشان، اعضای شوراهای اسلامی شهرهای کاشان و آران وبیدگل، نماینده دفتر نماینده کاشان درمجلس، مسئولین ادارات ونهادهای دولتی شهرستان کاشان مراسم تودیع ومعارفه شهردار کاشان در سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

ایلنا: چهارشنبه یکم آبان ماه سال جاری مراسم تودیع و معارفه شهردار کاشان با حضور استاندار و معاون عمرانی استان اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، معاون استاندار و فرماندار کاشان، اعضای شوراهای اسلامی شهرهای کاشان و آران وبیدگل، نماینده دفتر نماینده کاشان درمجلس، مسئولین ادارات ونهادهای دولتی شهرستان کاشان مراسم تودیع ومعارفه شهردار کاشان در سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان در ابتدای این مراسم «علیرضا جوادی» معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه کاشان، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم و ارائه گزارشی از وضعیت این شهرستان گفت: شهرستان کاشان با مساحت ۴۵۰۰ کیلومتر، ۳۳۲۰ هزارنفر جمعیت، ۴ بخش، ۸ شهر و ۵۶ روستا در شمال استان اصفهان می‌درخشد.

وی به ظرفیتهای کامل و جامع در کلیه حوزه‌ها در شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: کاشان از معدود شهرهای کشور است که به دلیل اینکه اسلام تشیع را پذیرفتند و واژه دارالمومنین و مهد تشیع که برازنده این شهرستان است نامگذاری شده است.

وی گفت: حضور سلطان علی ابن امام محمد باقر به دعوت مردم فین وخطه دارالمونین کاشان برای ترویج دین در مشهداردهال مهم‌ترین دلیل این ادعاست.

فرماندار کاشان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدرس‌زاده شهردار اسبق شهر کاشان گفت: ایشان در مدت تصدی مدیریت شهرداری کاشان از روحیه‌ای تلاشگر، متین، خوش اخلاق، صبور، جدی و مردم دار برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه هر چند انتظار نداشتیم که مدرس‌زاده را در سمت‌های مدیریتی استان اصفهان از دست بدهیم گفت: امیدواریم در سمت شهرداری نظرآباد استان البرز موفق باشند.

جوادی در ادامه ضمن تبریک به «مهندس سید محمد ناظم رضوی» به عنوان شهردار جدید کاشان و آرزوی موفقیت برای ایشان گفت: خدا را شکر می‌گوییم که باری تعالی در ایام عید غدیر فردی از زلاله سادات را به عنوان شهرداربرای خدمت به مردم کاشان هدیه کرد.

فرماندار کاشان با اشاره به سوابق مدیریتی سید محمد ناظم رضوی در شهرداری تهران گفت: با توجه به هوشمندی و برنامه ریزی ایشان و کمک شورای اسلامی شهر کاشان امیدواریم شهردار جدید کاشان بتواند پیشرفتهای بالاتری را برای مردم کاشان رقم بزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز