خبرگزاری کار ایران

یا حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل؛

حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) در بخش مرکزی آران و بیدگل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۰۲

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) در حوزه بسیج امام حسین(ع) شهر ابوزیدآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد.

ایلنا: با حضور فرمانده ناجبه مقاومت بسیج آران و بیدگل حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) در حوزه بسیج امام حسین(ع) شهر ابوزیدآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل در آیین افتتاح این حوزه سرهنگ کسایی زادگان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ضمن تقدیر از کلیه اقشار و بسیجیان، شهدا را الگوی نسل جوان قرار دادند و بیان نمودند که شهیدان راه صد ساله را یک شبه آموختند و آن‌ها بودند که روح ایثار و جهاد را یک بار دیگر در جامعه زنده کردند و صدق و راستی را پیشه خود ساختند.

وی در ادامه ضمن آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله) در مورد ولایت و رهبری بیان نمودند ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم چرا که بار سنگین بردوش ولایت و رهبری در جامعه است. وی راه و روش رهبری را راه و روش امیرالمومنین(ع) یعنی عدالت خواهی دانستند.

ابشان درادامه خاطرنشان نمود: ما باید دین را بشناسیم، عقل و دین باید منطبق باشد تا بتواند مهاجر الی الله باشد. در ادامه به سخنان امام خمینی(ره) اشاره نمودند: که آمریکا و اسرائیل دشمنان انقلاب اسلامی هستند و ما نباید در این راستا از روحانیت جدا شویم چرا که روحانیت پیشتازان نهضت مبارزه با استکبار هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در ادامه: بسیج، مسجد و پایگاه را در یک راستا دانستند و بیان نمودند که هر کجا یک پایگاه برادر باشد یک پایگاه خواهر هم باید باشد.

سرهنگ کسایی زادگان در ادامه سرکار خانم فروتن را به عنوان فرمانده حوزه بسیج حضرت زینب معرفی نموده و آروزی توفیق روز افزون را برای وی مسئلت نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز