خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل؛

مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج کوثر آران و بیدگل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۴۵

مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج کوثر با حضور سرهنگ کسایی زادگان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل و بسیجیان حوزه بسیج کوثر در تاریخ ۱۳۹۲/۰۶ / ۲۵ در محل نمازخانه سیدالشهداء ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

ایلنا: مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج کوثر با حضور سرهنگ کسایی زادگان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل و بسیجیان حوزه بسیج کوثر در تاریخ ۱۳۹۲/۰۶ / ۲۵ در محل نمازخانه سیدالشهداء ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل در این مراسم ابتدای خواهر مسکینی به بیان گزارش از فعالیت‌های حوزه بسیج کوثر از زمان تاسیس این حوزدر سال ۱۳۷۸ با افتتاح پایگا‌های بسیج خواهران در سطح شهرستان بیان نمودند.

در ادامه سرهنگ کسایی زادگان ضمن خوش آمدگویی به اعضای محترم شورای حوزه بسیج کوثر و بسیجیان محترم و تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) به بیان جایگاه بسیج از منظر امام خمینی(ره) و همچنین فعالیت بسیج خواهران پرداخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با اشاره به اینکه از دیدگاه امام خمینی(ره) بسیج خواهران اوج نهضت ماست گفت: هر جایی که پایگاه بسیج برادران هست لازم است که پایگاه بسیج خواهران نیز جهت انجام فعالیت‌های مختلف نظامی، فرهنگی و… باشد.

سرهنگ کسایی زادگان در پایان از زحمات سرکار خانم مسکینی در طول مدت خدمتشان تقدیر و تشکر نموده و سرکار خانم خادم حضرتی را بعنوان فرمانده جدید حوزه بسیج کوثر معرفی نمودند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز