خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار؛

عمل جراحی آرتروسکوپی روتاتوکاف و ترمیم رباط شانه در کاشان و آران و بیدگل انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۸۲

جراح و متخصص ارتوپدی و ستون فقرات، از انجام عمل جراحی آرتروسکوپی روتاتوکاف شانه و ترمیم رباط شانه به صورت بسته در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

جراح و متخصص ارتوپدی و ستون فقرات، از انجام عمل جراحی آرتروسکوپی روتاتوکاف شانه و ترمیم رباط شانه به صورت بسته در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، دکتر حسین حاج تقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عمل جراحی آرتروسکوپی روتاتوکاف شانه و ترمیم رباط شانه به صورت بسته در شهر تهران صورت می‌گیرد که مردم برای این عمل باید به پایتخت سفر کنند که با فراهم شدن امکان این عمل نیاز مردم مرتفع می‌شود.

عضو انجمن جراحی زانو و آرتروسکوپی ایران(زانو و شانه) خاطر نشان کرد: عمل پروتز هیپ و زانو نیز که از جمله جراحی‌های مهم و خاص است که فقط در تهران و اصفهان صورت می‌گیرد و اکنون این عمل نیز در شهرستان کاشان و آران و بیدگل با موفقیت کامل انجام شده است.

دکتر حاج تقی در پایان گفت: عمل جراحی آرتروسکوپی و زانو از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است که در صورت تاخیر در عمل‌های پارگی رباط شانه، می‌تواند به ناتوانی بیماران در دراز مدت و کاهش حرکات دست آن‌ها شود.

وی با اشاره انجام مشاوره در این خصوص بیان کرد: بیماران و افرادی که از این بیماری‌ها رنج می‌برند همه روزه می‌توانند با مراجعه به روبروی اورژانس امام خمینی(ره) در آران و بیدگل از مشاوره تخصصی بهره ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز