خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال می‌کنیم/ مجلس تفاوت در پرداختی بازنشستگان را نمی‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۳۹۴

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس با بیان اینکه مجلس به دنبال ارتقای شان بازنشستگان از طریق اجرای درست همسان‌سازی است، گفت: اطمینان می‌دهیم که حقوق بازنشستگان را دنبال می‌کنیم.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز اوسطی عنوان کرد: در مورد بازنشستگان یکی از مهم‌ترین مباحثی که وجود دارد، همسان‌سازی حقوق این افراد است. با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی موضوع به صورت تخصصی بررسی شده و اطمینان می دهیم گام‌هایی برداریم که به نفع این افراد باشد. معتقدیم باید شان بازنشستگان ارتقا یابد و بر همین اساس مصر هستیم که حتما همسان‌سازی این افراد اتفاق بیفتد.

او همچنین درباره اینکه بر اساس ماده ۱۲ لایحه بودجه امسال کف پرداختی به تمامی بازنشستگان باید دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد، اما به نظر می‌رسد این الزام قانونی فقط درباره بازنشستگان کشوری و لشکری اجرا شده است، گفت: مجلس یازدهم چنین تفاوت‌هایی را نمی‌پذیرد. اگر قرار است خدماتی به گروهی ارائه شود اهمیت ندارد که این افراد بازنشستگان کشوری و لشکری هستند یا بازنشستگان تامین اجتماعی. ما با سرعت در کمیسیون‌های تخصصی موضوعات را بررسی می‌کنیم و حتی اگر لازم باشد، اصلاحیه‌ها، الحاقیه‌ها و مصوبه‌هایی را خواهیم داشت که منجر به استیفای حقوق افراد مختلف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز