خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح ساماندهی و توانمندسازی تعاونی‌های غیرفعال در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۶۳۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از آغاز طرح ساماندهی، کارآمدسازی و انحلال تعاونی‌های غیرفعال با اولویت تعاونی‌های مسکن در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، قاسم رحیمی در جلسه بررسی مشکلات شرکت‌های تعاونی اظهار کرد: طرح توانمندسازی تعاونی‌ها و اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی غیرفعال ازجمله طرح‌هایی است که در برنامه ساماندهی، سازماندهی و توانمندسازی شبکه تعاونی‌ها به عنوان یکی از طرح‌های مهم و اساسی مورد توجه قرار گرفته و در جهت کارآمدسازی به‌ویژه بهبود وضعیت مالی شرکت‌های زیان‌ده و تعیین تکلیف و ساماندهی شرکت‌های غیرفعال، با اولویت شرکت‌های تعاونی های مسکن انجام می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل عنوان کرد: ساماندهی و تعیین تکلیف شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی مسکن شامل بررسی وضعیت موجود مالی و فعالیت‌های اقتصادی شبکه تعاونی‌ها از منظر زیان‌ده بودن، غیر فعال بودن، خروج از حیطه و موضع فعالیت، آسیب‌شناسی و تعیین عوامل مؤثر در رکود تعاونی‌ها از مهمترین اهداف این این موضوع است.

او در ادامه ارزیابی تبعات ادامه روند موجود تعاونی، پیش‌بینی و ارائه راهکارهای اجرایی برای تحرک بخشیدن به تعاونی‌های غیرفعال و سودآور نمودن واحد‌های زیان‌ده، تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت هدایتی، حمایتی و نظارتی جهت تقویت و احیای اینگونه تعاونی‌ها را از دیگر برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز