خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها برای جهش تولید

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۳۵۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در نخستین جلسه با هیات رئیسه اتاق تعاون استان گفت: سرمایه اصلی تعاون اعتماد مردم است و تعاون در استان باید نماد همدلی، رفاقت و صمیمیت باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محمد سنجری در این جلسه طی سخنانی گفت: در شرایط اقتصادی حاکم، نقش تعاون به عنوان یکی از ارکان تاثیر گذار و به عنوان بخش مردمی اقتصاد می‌تواند در کنار طرح مثلت توسعه فرهنگی اقتصادی استان به سمت و سویی حرکت کند که شاهد اتفاقات خوبی در حوزه تعاون باشیم.

او افزود: بخش تعاون یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در نظام اقتصادی است و همه ما باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت و فرصت در جهت ارتقای سهم تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها و ترویج و گسترش فرهنگ تعاون استفاده کنیم.

سنجری در ادامه خاطرنشان کرد: حضور موثر افراد در جلسات اتاق و دفاع از حق و حقوقات اعضا می‌تواند جایگاه بخش تعاون را ارتقا دهد، چرا که تحول بخش تعاون می‌بایست از درون این حوزه اتفاق افتد.
سنجری با توجه به شعار سال جهش تولید افزود:ما در استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی داریم و باید از این ظرفیت و فرصت‌ها در جهت خدمت به مردم و گره گشایی از کار آنها استفاده کنیم.

او گفت: سرمایه اصلی تعاون اعتماد مردم است به همین خاطر همه باید حامی هم و در کنار یکدیگر باشیم و در مجموعه‌ای که کار می‌کنیم با تعامل دو جانبه و همگرایی بیشتر رسالت و مسئولیت خود را انجام دهیم و کار را به پیش ببریم. تعاون همواره بر پایه اخلاق و پایبندی به ارزش‌ها و استفاده از پشتوانه مردمی و اعتماد اجتماعی استوار بوده است و تعاون در استان باید نماد همدلی ، رفاقت و صمیمیت باشد.

در این جلسه مجتبوی (رئیس اتاق تعاون خراسان رضوی) ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اتاق گفت: پتانسیل‌های خوبی در اتاق وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با عملکرد خود منشاء خیر و برکت برای تعاونگران استان باشیم .

اد گفت: تجارب خوبی با شما در سال گذشته داشیتم و اولویت اول ما در دوره جدید قطعا تعاون،قوانین بر جا مانده و ارتقا و رفع مشکل تعاونی‌ها در استان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز