خبرگزاری کار ایران

مهلت تهیه سیم‌کارت سرپرستان خانوار برای دریافت وام یک میلیونی تا ۱۸ اردیبهشت+جزئیات دریافت وام یک میلیونی کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۳۵۹

مهلت تهیه سیم‌کارت برای سرپرستان خانواری که سیم‌کارت ندارند، تا اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، حسین میرزایی (سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا) درباره تسهیلات سرپرست خانوار گفت:  از ساعت ۲۲چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیامکی را با سرشماره v.refah به سرپرستان خانوار آغاز کرده است و این روند تا جمعه ۳۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته او؛ آن دسته از افرادی که سیم کارتی به نامشان نیست، می‌توانند تا ۱۸اردیبهشت ماه برای تهیه سیم کارت مراجعه کنند. آنها وام یک میلیونی را تا پایان ماه رمضان دریافت می‌کنند. 

وی تصریح کرد: پس از ارسال پیامک‌ها، سرپرستان خانوار تا روز یکشنبه ۳۱ فروردین فرصت دارند نسبت به ارسال کدملی خود به شماره اعلام شده اقدام کنند ضمن اینکه زمان اشاره شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. 

میرزایی با بیان اینکه خانوار‌های یارانه‌بگیر، برای استفاده از تسهیلات بانکی، تقاضای خود را صرفاً با پاسخ به پیامک‌هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah ارسال می‌کند ثبت کنند، افزود: تأکید می‌شود برای اعلام تقاضا، هیچگونه مراجعه به بانک‌ها و سازمان‌های دولتی نیاز نیست. پس از اتمام ارسال پیامک‌‌ها از سوی وزارت ارتباطات و پاسخ آن از سوی سرپرستان‌ خانوار، لیست نهایی در اختیار سازمان هدفمندی قرار خواهد گرفت تا نسبت به پرداخت وام یک میلیون تومانی اقدام شود.

وی  با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در روز ۴ اردیبهشت وام یک میلیونی به حساب سرپرستان خانواری که یارانه نقدی دریافت می‌کنند، واریز خواهد شد، گفت:  سرپرستان خانواری که متقاضی وام یک میلیون تومانی هستند باید از طریق سیم کارتی که به نام سرپرست است اقدام به ارسال کد کلی به شماره 6369 کند و در غیر این صورت پیامک ارسال شده قابل قبول نیست و سرپرستان باید نسبت به خرید سیم کارت به نام خودشان اقدام کنند.

 به گفته او؛ کل کسانی که از سرپرستان خانوار سیم کارت ندارند 2.5 میلیون نفر هستند. به احتمال خیلی زیاد ما برای یکی دیگر از اعضای خانواده که تلفن و سیم کارت دارند پیامک ارسال می‌کنیم و واریزی سرپرست برای آنها صورت می‌گیرد.

 میرزایی اظهار داشت: گروه هدف افرادی هستند که شماره تلفن همراه دارند و پیامک با v.refah دریافت می‌کنند و خانواده صبور باشند و پیامک‌ها ارسال می‌شود. تا جمعه شب همه پیامک v.refah را دریافت می‌کنند. پس از دریافت این پیامک فقط کد ملی سرپرست خانوار به سرشماره 6369 با سیم کارتی که به اسم سرپرست خانوار است ارسال شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز