خبرگزاری کار ایران

لایو اینستاگرامی نوبخت در ارتباط با معلمان/ حقوق فرهنگیان افزایش یافته، رتبه‌بندی هم اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۴۹۲

رئیس سازمان برنامه و بودجه در لایو اینستاگرامی خود گفت: پنج شنبه جلسه‌ای با حضور فعالان صنفی فرهنگیان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) در یک لایو اینستاگرامی، از تلاش‌ها برای بهبود معیشت معلمان خبر داد و گفت:  بنده از کانون‌ها و تشکل‌های فرهنگی که حرفی در این زمینه دارند دعوت می‌کنم که برای روز پنج شنبه از ساعت ۴ در جلسه‌ای که با حضور دست‌اندرکاران سازمان استخدامی و وزارت آموزش و پرورش ترتیب خواهیم داد شرکت کنند و با سند از حق خودشان دفاع کنند. ما هم قضاوت خواهیم کرد و اگر اثبات شود که ما قانون را رعایت نکردیم حتماً آن‌را انجام می‌دهیم اما اگر انصاف حکم کند که حق با آنها بود نیز باید بپذیریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: رتبه‌بندی برای سال ۹۹ هم اجرا می‌شود. در سال ۹۹ برای افزایش حقوق فرهنگیان ۷ هزار میلیارد پول تخصیص دادیم و این کار ادامه خواهد یافت. بر اساس گفته مسئولین مربوطه از مهر ۹۸ تا اسفند ۹۸ رتبه‌بندی اجرا شده و از فروردین به بعد هم انجام می‌شود.

نوبخت در ارتباط با تبعیض میان دریافتی معلمان و سایر کارمندان دولت توضیح داد: متوسط حقوق همکاران من در کادر آموزشی در سال ۹۲ حدود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. این عدد در سال ۱۳۹۸ به ۴ میلیون و ۳۰۰ تومان و در سال ۹۹ به ۵ میلیون و ۸۰۰ تومان رسید. متوسط حقوقی که در حال حاضر همکاران فرهنگی ما دریافت می‌کنند، همسان با متوسط حقوق کارکنان دولت و حتی اندکی نیز می‌تواند بیشتر از آن باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز